Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paddo's

Eerste keer paddo's

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze zaterdag gaan ik en een vriend voor de eerste keer paddos neme..

De portie is redelijk groot en daar zit hem juist het probleem..

Is het best om eerst een halve portie te nemen en wachten tot die werkt en dan weer een andere portie nemen of is het beter om alles in één keer te nemen ?
mss kan ik morgen foto's uploaden..

yo :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het je eerste keer is en je zegt zelf dat de portie al vrij groot is,is het verstandig om altijd met een halve portie te beginnen. Wanneer deze goed aanslaat en je voelt je gewoon lekker kun je mss na een uur na begin van de werking of mss nog iets langer nog wat bijpakken. Je kunt eht beste gewoon rustig beginnen, want ik heb vaker mensen niet goed zien gaan op paddo's, omdat ze de werking niet gehandled krijgen.
Gewoon rustig beginnen en kijken hoe je erop reageert.
Doen die foto's :grin: Is leuk voor iedereen hehe
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat waren we ook van plan maar is de werking dan nog even goed als bij een volledige portie ?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies wat Mac zegt, en als je vna plan bent om nog wat bij te pakken, doe dat dan echt pas na een uur of 2 uur.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Minder heftig (hoeft dus echt geen nadeel te zijn), maar de werking is dan wel langer
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, je piek is minder intens maar de ervaring neemt wel meer tijd in beslag. Zelf zou ik gaan voor een hele portie, maar het is een beetje onverantwoord omdat iemand aan te raden die het voor het eerst doet :)
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet niet hoe jij in je schoenen staat, en of je een controll freak bent...

Als je bereid bent de grenzen van de realiteit compleet overboord te gooien, je helemaal over te geven en je te laten meeslepen door alle vreemde, surriele impulsen in je brein, then go for it! Gewoon n hele portie nemen, en niet proberen alles te verklaren, gewoon genieten van wat je ziet en meemaakt en er totaal niet over denken, gewoon over je heen laten komen, das de enige tip die ik je kan geven... grip proberen te krijgen werkt alleen frustrerend omdat t onmogelijk is... I love it :hearteyes: , some hate it :angry: .
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Al met al, wees maar verstandig en begin rustig aan. Ken ook mensen die zeggen dat ze het wel aankunnen en het toch wel degelijk niet konden. Als de eerste x je goed is bevallen kun je altijd nog een volgende keer een hele portie nemen. En hou wat suikers bij de hand en brood, voor het geval dat je er niet zo goed tegen kunt, maar ga dan niet paniekerig proberen uit de trip te komen, want dat lukt niet. Je moet echt proberen rustig te blijven en je laten meenemen op je reisje. :grin:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is zeker waar ja, en je kunt altijd nog wat bij slobberen, dan rek je t nog wat langer... :smoke:

Happy trails! :wave:
S
SupermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
denk dat een heel portie wel wat teveel is voor de eerste keer maar dat verschild natuurlijk ook per persoon en hoe je je voelt op dat moment
groetjes :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."