Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsflashback beinvloedbaar?

flashback beinvloedbaar?

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
je had mathijs zijn bek moeten zien..... flashbacks zijn prima
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo allemaal. ik heb 3 maand geleden getript op mexicaanse paddo's. nu heb ik wel eens gehoord dat je een flashback kon krijgen. wel nu is mij het volgende overkomen: ik kan sinds een aantal dagen, als ik mij op de trip die ik heb gehad concentreer en probeer te herinneren, het gevoel dat ik de trip weer terug kan laten komen. ik voel mij dan lichtelijk anders, en ik zie als er patronen ergens op zitten, ze lichtjes langs elkaar bewegen. eerst dacht ik dat het gewoon mijn eigen fantasie was. nu was het gister zo erg, ik was zolang aan het concentreren dat ik ineens weer de bekende adrenaline en hartkloppingen kreeg en het beeld werd ook weer paddoachtig heel eventjes maar en ook heel lichtelijk maar toch. wel leuk dat ik het dus kan beinvloeden een beetje, maar ik durf niet verder tegaan omdat ik gister bij familie ook bijna wegzakte in een zwart gat. althans dat gevoel had ik. ik heb een paar week geleden ook heel erg zitten nadenken over het leven en weet niet of dat daardoor komt. gaat dit over? ik zit verder lekker in mijn vel en heb niet het gevoel dat ik gek aan het worden ben kan ook nog wel normaal denken. ben wel een paar week geleden na het blowen ineens eventjes depressief geweest en ik ging vet over het leven nadenken maar nu voel ik me hardstikke goed weer en denk ik ook niet zo na, maar toch kan ik de flashbacks beinvloeden. is het wel verstandig om weer te gaan trippen? aangezien mijn vorige keer zo goed was bevallen wilde ik het nog een keer doen. aan een kant vind ik het wel tof natuurlijk: gratis trip maar aan de andere kant heb ik ook geen zin dat ik straks ergens op een ongelegen moment Echt een flashback heb. nou ja ik hoor het wel. laterz Tim
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie af en toe ook dingen die me doen denken aan wat ik zag toen ik aan het trippen was en die ik voorheen niet zo zag. Ik denk dat het inderdaad fantasie is, of een herinnering aan hoe het was. Het is ook maar heel licht en heel kort zoals jij zei en ik moet wel in een bepaalde stemming zijn. Volgens mij kun je de werkelijkheid gewoon makkelijker verdraaien terwijl je nuchter bent als je eenmaal paddo's hebt gebruikt.
Met wiet heb ik ook een eens een gevoel kunnen oproepen wat een beetje op het 'paddogevoel' leek maar het komt er eigenlijk toch niet bij in de buurt.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hm flashbacks kan je krijgen als je paddo's eet en tegelijkertijd blowt. maar die kans is redelijk klein.
Dus ik had het maar gedaan en inderdaad een maand ofzo later een flashback gekregen. Kwam eigenlijk helemaal niet slecht uit :P :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt me niet gezien tijdens die flashback man. Alleen toen jij en arwen op het eind binnen kwamen crashen, nee dat kwam niet echt goed uit toen nee
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
maar terug naar de seriousness.... flashbacks zijn zeker beinvloedbaar.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wel een stuk goedkoper, moet je niet iedere keer achter nieuwe paddos gaan
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe oud ben je als i kvragen mag? Je klinkt namelijk niet echt serieus over het trippen. Je wil wel trippen, want het is toch gratis? :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, maar ik had toen dus niet om die flashback gevraagd, dus als je gewoon op random momenten wilt trippen is het leuk. Maar als ik die flashback in de klas had gekregen was het vervelend geweest. :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je mij bedoelt, ik ben 16 (bijna 17). En ach, het kwam me toen prima uit. Dus waarom zou ik het vervelend vinden? Ik heb er toch geen invloed op dus dan kan je er maar het beste van maken toch...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, ik bedoelde maxpayne :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ah ok, no hard feelings :P
:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."