#1
Je mening is kortzichtig en vol van onwetendheid en vooroordelen. Als je het niet wil moet je op z'n minst met een goede reden daarvoor komen, anders moet je gewoon niet zeiken.
Dexter26 zei:Nee, maar het effect is wel hetzelfde als een flinke scheut alcohol. communicatie met nuchtere mensen wordt moeilijk, je wordt lacherig en beleeft alles flink intenser.
Dexter26 zei:Misschien voor de persoon in kwestie niet, maar als ik de informatie op internet moet geloven in mijn ogen voor de buitenwereld wel.
Al moet ik ook eerlijk bekennen nooit een trip van dichtbij te hebben meegemaakt. En dat wilde ik graag ook zo houden.![]()
go with the flowDexter26 zei:Grijns, nee hoor. Ik probeer gewoon wat informatie te krijgen. Wil weten hoe ik er mee om moet gaan.
Het is een wereld die ik niet ken. En eerlijk is eerlijk, in een half uurtje discussiëren zijn m'n zorgen in ieder geval al een stuk gezakt.
Dus wat dat betreft, bedankt.
Dexter26 zei:Grijns, nee hoor. Ik probeer gewoon wat informatie te krijgen. Wil weten hoe ik er mee om moet gaan.
Het is een wereld die ik niet ken. En eerlijk is eerlijk, in een half uurtje discussiëren zijn m'n zorgen in ieder geval al een stuk gezakt.
Dus wat dat betreft, bedankt.
Dexter26 zei:Thanks. Daar kan ik wat mee. Maar áls ze er dan toch voor kiest om te nemen, op zich geen drama, maar is het dan verstandig om er bij te blijven? Of kan ze het beter in haar eentje of met haar broer beleven, omdat de ervaring dan beter is?
Just for safety...

want hoe kan iemand nou tegen zoiets moois zijn wat in de natuur groeit en ons de gelegenheid geeft alles eens van een andere kant te zien.een paddo trip is iets heftigs , 9 van de 10 mensen hebben na een trip een tijdje ff geen behoefte meer eraan en zullen zeker een maand wachten voordat ze er weer mee beginnen ( er zijn uitzonderingen )Dexter26 zei:Bedankt voor de info.
Weet je, feitelijk gezien maakt het me niet zo heel veel uit of en met wie ze paddo's gebruikt. Zolang het geen dagelijkse bezigheid wordt, tenminste. Voor m'n eigen gemoedsrust zou ik het wel prettig vinden om erbij te zijn voor het geval er iets misgaat.
Maar wat ik het belangrijkst vind is dat ze er gewoon niets aan overhoud. Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden.
Maar dat spreekt voor zich, denk ik.
Dexter26 zei:Thanks. Daar kan ik wat mee. Maar áls ze er dan toch voor kiest om te nemen, op zich geen drama, maar is het dan verstandig om er bij te blijven? Of kan ze het beter in haar eentje of met haar broer beleven, omdat de ervaring dan beter is?
Just for safety...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."