#1
Ik ben ook niet blij als mensen overdadig alcohol gebruiken, nee.
Dexter26 zei:Nee, maar het effect is wel hetzelfde als een flinke scheut alcohol. communicatie met nuchtere mensen wordt moeilijk, je wordt lacherig en beleeft alles flink intenser.
Dexter26 zei:Misschien voor de persoon in kwestie niet, maar als ik de informatie op internet moet geloven in mijn ogen voor de buitenwereld wel.
Al moet ik ook eerlijk bekennen nooit een trip van dichtbij te hebben meegemaakt. En dat wilde ik graag ook zo houden.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."