Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvoor de eerste keer paddo's

voor de eerste keer paddo's

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn eerste keer paddos heb ik niets van gevoeld. we waren aangeraden een halve portie te gebruiken de eerste keer. het enige wat ik ervan voelde was dat ik veel moest lachen en ik voelde me high. rond bepalde voorwerpen zag ik een vage regenbooggloei, maar dan echt vaag. een vriendin van mij zag in een frietkot plots een tafeltje 'smelten' bij wijze van spreken, ze zag het midden helemaal in zakken. ze was er bang van en begon te roepen dat het moest stoppen en dan zijn we naar buiten gegaan.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
baarsjesbewoner zei:
BobG zei:
Wat er ook gebeurt je moet het accepteren en jezelf overgeven. Dat hou ik altijd in gedachten helpt echt :)

Waarom neem je geen paddoreep? Begin met 1 stukje, en als het goed gaat snoep je wat bij :)
Klik om te vergroten...
heb je dan ook paddorepen? kan je die bij een smartshop kopen??
Klik om te vergroten...

Yep :)
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Qocaïne zei:
baarsjesbewoner zei:
BobG zei:
Wat er ook gebeurt je moet het accepteren en jezelf overgeven. Dat hou ik altijd in gedachten helpt echt :)

Waarom neem je geen paddoreep? Begin met 1 stukje, en als het goed gaat snoep je wat bij :)
Klik om te vergroten...
heb je dan ook paddorepen? kan je die bij een smartshop kopen??
Klik om te vergroten...

Yep :)
Klik om te vergroten...
lijkt me een stuk beter dan van die vieze dingen te moeten eten! Als ik weer is vakantie heb moet ik dat maar is gaan proberen :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
baarsjesbewoner zei:
Qocaïne zei:
baarsjesbewoner zei:
BobG zei:
Wat er ook gebeurt je moet het accepteren en jezelf overgeven. Dat hou ik altijd in gedachten helpt echt :)

Waarom neem je geen paddoreep? Begin met 1 stukje, en als het goed gaat snoep je wat bij :)
Klik om te vergroten...
heb je dan ook paddorepen? kan je die bij een smartshop kopen??
Klik om te vergroten...

Yep :)
Klik om te vergroten...
lijkt me een stuk beter dan van die vieze dingen te moeten eten! Als ik weer is vakantie heb moet ik dat maar is gaan proberen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat is wel waar...

Alleen hou ikzelf ook meer van het plaatje.. daarmee bedoel ik, dat ik het échte paddo gevoel heb wanneer ik ook echt páddo's eet.
Of het echte gevoel wanneer ik pillen ook slík i.p.v. crushen en drinken.

enkele voorbeelden :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."