Ik ga volgende week beginnen met iboga om zo van mn rook verslaving af te komen.
Ik heb er veel over gelezen in boeken als Tihkal en de dvd gezien.
Ik ga honderd mg innemen maar niet in een keer.
Ik ga dagelijks een likje nemen en dat zou voldoende moeten zijn om van het roken af te komen en niet genoeg om er compleet van te trippen.
Maar weet iemand misschien of ik beter wel de 100 mg in kan nemen of dat de manier die ik aanvankelijk wil gaan doen ook oke is.
Alvast bedankt!!
Mvg: zeer gelukkige Pasquali aka Nicole
#4
Veel geluk, ik wil de resultaten weten ik zat er ook aan te denken om op die manier te stoppen.
#5
Er zit verschil in de Iboga die verkocht wordt. De wortel (iboga-root) is waar de werking volgens mij uitkomt. Ik heb iboga capsules geslikt. Het ligt aan de sterkte en zuiverheid van het wortelextract hoe de uitwerking is.
Ik ga de xtract ( poeder) gebruiken.
Euhm krijg ik nog antwoord op mn vraagje dan?
#10
Ik ook, houd ons op de hoogte!
#11
Je zou er eventueel thee van kunnen maken, ik weet alleen niet of ibogaïne in water oplosbaar is. Dus misschien moet je wat citroenzuur toevoegen.
#12
Maar je vindt dus dat ik de 100 mg in eenkeer moet innemen?
Of af en toe een likje als een kuur?
#13
Ik weet niet hoe puur het extract is, en hoeveel mg je nodig hebt voor een diepe trip?
#14
Neem morgen mn eerste Likje......hmmmmm ben benieuwd.....
#15
ts ts,
ten eerste: Je meld je niet aan onder je eigen naam
ten tweede: dit soort dubbelzinnige opmerkingen worden door ons (de gefrustreerde-geïrriteerde genoeg van alle zeik aan onze kop mensen) niet getolereerd
#16
Schandalig, zo vulgair.
#17
oh guys......give m some slack....hij s oke!!!
#18
Ja weet ik, maar vind het sowieso jammer dat ik zijn naam bijna nooit meer boven posts zie staan. Hij is net zo snel verdwenen als dat ie gekomen was. Vind het wel jammer, had sowieso altijd het gevoel dat hij precies wist wat goeie muziek was, dus...
#19
aaaaah...maar hij s niet verdwenen!!!
au contraire!
Maar k zal m laten weten dat je m mist!!
En dat ie weer onder zn eigen naam moet posten.
Eerst sloot ie zichzelf thuis op en nu komt ie weer buiten dus aan een kant ist ook weer positief toch?
#20
Nja das zeker waar..
Beter een vrije vogel dan eentje in een kooi, dus das idd wel goed.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.