Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIbogaine

Ibogaine

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeeey ik zie net dat ik bewuste gebruiker ben geworden!!! :grin: :grin: :grin:
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#2
pasquali zei:
Kuch! Thanx balonetje! Kuch! :flushed:

Ik ga de xtract ( poeder) gebruiken.
Euhm krijg ik nog antwoord op mn vraagje dan? :wink:
Klik om te vergroten...

Dat gebruik ik ook wel eens, is erg rulext.
Je krijgt veel energie, je denk patroon gaat iets anders werken en je krijgt af en toe een visoen. Als het schemerig begint te worden en je hebt genoeg op dan krijg je een leuk effect in je oog hoeken als je beweegt.

Als je blowt word je ook sneller stoned en heb je dus minder nodig.(geld ook voor xtc)

Om het te nutigen moet je een thee lepeltje onder je tong leggen voor pak em beet 5 min. (kan er apart smaken) en daarna met water wegspoelen.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#3
goh wat een interessante 1e post, waar blijft het interessante vervolg?
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
Ja weet ik, maar vind het sowieso jammer dat ik zijn naam bijna nooit meer boven posts zie staan. Hij is net zo snel verdwenen als dat ie gekomen was. Vind het wel jammer, had sowieso altijd het gevoel dat hij precies wist wat goeie muziek was, dus...
Klik om te vergroten...

ff offtopic : (sorry honey)


Hey Mac,

Ik zou ook misschien meedoen met deze methode om te stoppen met roken, als jij het dubbelzinnig vindt zijn dat jouw gedachten :wink:

Ik ben niet ineens weggegaan als dat ik gekomen was, ik post inderdaad wel minder. De reden is wat Nicole aangeeft, ik doe ook daadwerkelijk dingen buitenhuis, niet dat ik dat eerder niet deed maar dat was vrij beperkt. Ik ben sowieso wel wat uberdruk met het regelen van persoonlijke dingen, mijn eigen site heeft ook al in tijden geen update meer gehad.

Rem
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bomski vervolg staat op trip rep
w
waldoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yo Pasquali ,

Das geen extract , dat is pure Ibogaine HCL.

groetjes

Waldo

:wave: :wave: :wave:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#7
waldo zei:
Yo Pasquali ,

Das geen extract , dat is pure Ibogaine HCL.

groetjes

Waldo

:wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Waldo... waldo... waldo....
Waar ken ik die naam van...?

:wave:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wally.......ik heb niet echt heel veel baat bij de iboga opt moment... :cry:
Doe ik wat verkeerd?
w
waldoLid
01-01-2024, 00:00
#9
je mindset aanpasse : vaak tegen je zelf zeggen dat je stopt en dan alles wat je overhebt tot je nemen .

ook aan de mensen om je heen vragen om je te stimulren en te vragen niet bij je in de buurt te roken.

maar weet ook dat iboga niet voor iedereen werkt.

groetjes

Waldo.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#10
thanx!!!
Hmmmm misschien bennik imuun!! hehe... :confused:
Nee gaat he le maal goed komen met mij.....in Frankrijk! :mrgreen:
B
BloemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jammer, geen vervolg meer. Ik heb ook de ibogapillen besteld om te stoppen met roken. Ik krijg de pillen deze week binnen als het goed is. Zijn er mensen hier met ervaringen in het gebruik van de pillen en is het mensen gelukt om van het roken of een andere verslaving af te komen via ibogaine?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."