#1
Heeeey ik zie net dat ik bewuste gebruiker ben geworden!!!
![:grin:]()
pasquali zei:Kuch! Thanx balonetje! Kuch!![]()
Ik ga de xtract ( poeder) gebruiken.
Euhm krijg ik nog antwoord op mn vraagje dan?![]()
Mac... zei:Ja weet ik, maar vind het sowieso jammer dat ik zijn naam bijna nooit meer boven posts zie staan. Hij is net zo snel verdwenen als dat ie gekomen was. Vind het wel jammer, had sowieso altijd het gevoel dat hij precies wist wat goeie muziek was, dus...

waldo zei:Yo Pasquali ,
Das geen extract , dat is pure Ibogaine HCL.
groetjes
Waldo
![]()
![]()
![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."