Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIbogaine

Ibogaine

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke , wordt vervolgd.....
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mag ik ook likken schat???


rem
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga volgende week beginnen met iboga om zo van mn rook verslaving af te komen.
Ik heb er veel over gelezen in boeken als Tihkal en de dvd gezien.
Ik ga honderd mg innemen maar niet in een keer.
Ik ga dagelijks een likje nemen en dat zou voldoende moeten zijn om van het roken af te komen en niet genoeg om er compleet van te trippen.
Maar weet iemand misschien of ik beter wel de 100 mg in kan nemen of dat de manier die ik aanvankelijk wil gaan doen ook oke is.

Alvast bedankt!!

Mvg: zeer gelukkige Pasquali aka Nicole
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel geluk, ik wil de resultaten weten ik zat er ook aan te denken om op die manier te stoppen.
C
CathieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zit verschil in de Iboga die verkocht wordt. De wortel (iboga-root) is waar de werking volgens mij uitkomt. Ik heb iboga capsules geslikt. Het ligt aan de sterkte en zuiverheid van het wortelextract hoe de uitwerking is.

Ik heb de info via:
www.iboga.nl
www.iboga.org

Ben benieuwd naar je ervaring!
Cathie.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben ook erg benieuwd naar je ervaringen
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
*kuch* Hiervoor is het Natuurlijke Empathogenen subforum juist zo geschikt *kuch*

:)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
*kuch* Hiervoor is het Natuurlijke Empathogenen subforum juist zo geschikt *kuch*

:)
Klik om te vergroten...

tot uw dienst ,moved
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kuch! Thanx balonetje! Kuch! :flushed:

Ik ga de xtract ( poeder) gebruiken.
Euhm krijg ik nog antwoord op mn vraagje dan? :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ook, houd ons op de hoogte! :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je zou er eventueel thee van kunnen maken, ik weet alleen niet of ibogaïne in water oplosbaar is. Dus misschien moet je wat citroenzuur toevoegen.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar je vindt dus dat ik de 100 mg in eenkeer moet innemen?
Of af en toe een likje als een kuur?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet niet hoe puur het extract is, en hoeveel mg je nodig hebt voor een diepe trip?
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neem morgen mn eerste Likje......hmmmmm ben benieuwd.....
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ts ts,
ten eerste: Je meld je niet aan onder je eigen naam
ten tweede: dit soort dubbelzinnige opmerkingen worden door ons (de gefrustreerde-geïrriteerde genoeg van alle zeik aan onze kop mensen) niet getolereerd :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Schandalig, zo vulgair.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#17
oh guys......give m some slack....hij s oke!!!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja weet ik, maar vind het sowieso jammer dat ik zijn naam bijna nooit meer boven posts zie staan. Hij is net zo snel verdwenen als dat ie gekomen was. Vind het wel jammer, had sowieso altijd het gevoel dat hij precies wist wat goeie muziek was, dus...
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#19
aaaaah...maar hij s niet verdwenen!!!
au contraire!
Maar k zal m laten weten dat je m mist!! :wink:
En dat ie weer onder zn eigen naam moet posten.

Eerst sloot ie zichzelf thuis op en nu komt ie weer buiten dus aan een kant ist ook weer positief toch?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nja das zeker waar..
Beter een vrije vogel dan eentje in een kooi, dus das idd wel goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."