Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsangst voor 2de bad trip

angst voor 2de bad trip

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi , gisteren hadden we dus met man paddo's gaan halen , het waren mexicaantjes.
gezien ik vorige keer al redelijk tripte van een kwart portie op volle mag (ste keer) en ik gisteren niets had gegeten besloot ik te beginnen met een halve portie.
ongeveer een 20 tal minuten later voelde ik ze opkomen , alles was leuk enkel iedereen wat druk , tot op een bepaald moment ik op de een of de andere manier helemaal paranoia werd .
wist niet meer dat er buiten de kamer waar we zaten en de mensen die er waren nog iets was heel vage visuals ,mure die akelig dicht kwamen ,de kamer niet durven verlaten ,niet aan mijn sigaret kunnen teugen .na ongeveer 1 a 1 1/2 u was het over en ging ik naar buiten om d sfeer te ontlopen , toen de andere helft nog gepakt waarbij ik niet veel voelde .
nu is mijn vraag is het zo dat sommige mensen meer kans maken op een bad trip ofzo ?
want ik zou deze vakantie graag nog eens het effect hebben zoals ik de eerste keer ervaarde maar ik heb schrik om slecht te gaan.
heeft iemand overigens tips om een bad trip tegen te gaan ? hiermee bedoel ik wanneer je al bad bent aant gaan niet de juiste set&setting.

bvd jappe1991
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Euuuuuuuuh.... angst voor tweede bad trip? Leg eens uit?

En waarom neem je in godsnaam nog een beetje paddo's als je je niet eens happy voelde na de eerste kwart portie?

Het belangrijkste met paddo's is dat je je gewoon lekker voelt. Lekker in je vel zit. Dat je helemaal open staat voor wat gaat komen, dat jevrolijk bent etc. Als je je al niet lekker voelt in je omgeving, of gewoon een k*tjeugd hebt gehad of een kl*televen hebt, begin er dan gewoon niet aan want alles waar je aan moet denken is dat.
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ceko zei:
Euuuuuuuuh.... angst voor tweede bad trip? Leg eens uit?

En waarom neem je in godsnaam nog een beetje paddo's als je je niet eens happy voelde na de eerste kwart portie?

Het belangrijkste met paddo's is dat je je gewoon lekker voelt. Lekker in je vel zit. Dat je helemaal open staat voor wat gaat komen, dat jevrolijk bent etc. Als je je al niet lekker voelt in je omgeving, of gewoon een k*tjeugd hebt gehad of een kl*televen hebt, begin er dan gewoon niet aan want alles waar je aan moet denken is dat.
Klik om te vergroten...
het ergste was dat ik al heel de week uitkeek naar de trip , de dag zelf blij opgestaan ,speciaal niets gegeten enzo . en angste voor 2de bad trip omdat ik het zeer zeker nog eens wil doen maar de ervaring van gisteren houd mij een beetje tegen
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ceko zei:
Als je je al niet lekker voelt in je omgeving, of gewoon een k*tjeugd hebt gehad of een kl*televen hebt, begin er dan gewoon niet aan want alles waar je aan moet denken is dat.
Klik om te vergroten...

das niet helemaal waar hoor..ik heb een kutjeugd gehad en heb een kutleven vol traumas maar ik kan me prima vermaken op paddos..gewoon zorgen dat je je dan goed voelt is het belangerijkste..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik niet begrijp is dat je nadat je "bad" bent gegaan toch nog bij pakt? Gewoon omdat je je er zo op had verheugd. Het slaat naar mijn idee kant nog wal.
Maar voor de oplossing: misschien moet je voor jezelf eens nagaan waarom je je klote ging voelen. Wat waren je gedachtes. Was de omgeving wel juist? De mensen, de kamer, de muziek enzz. Als je dat voor jezelf eens nagaat kom je er misschien wel uit wat op dat moment niet juist was en verander je dat voor de volgende keer.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat je ook te weinig kan hebben gehad...
Niet dat ik je wil aansporen om het te overdrijven maar ik heb met paddos ook de ervaring, en zeker met mexicaanse, dat je soms net niet op het niveau komt dat het zo prettig maakt. Dat je een beetje er tegenaan hangt.

En bijpakken bij paddos heeft zelden het goede effect.

Ga lekker wandelen buiten met iemand.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je moet je eigenlijk niet zoveel zorgen maken om een "bad" trip te krijgen. Dan loop je ook het minste risico, omdat het je gedachte op dat moment heel erg versterkt. Maar natuurlijk ook rekening houden op welke plaats je het doet en met wie! In een onvertrouwde omgeving zit je waarschijnlijk niet lekker in je vel en heb je dus meer kans om slechter te gaan.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan altijd bad gaan van paddo's. Soms heb je er gewoon meer kans op omdat je, je kut voelt. Ik ben zelf nog nooit bad gegaan maar weet wel dat het een keer gaat gebeuren...ga het dan ook gewoon proberen te accepteren...het gebeurt gewoon een keertje. Je speelt wel met vuur naturlijk.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
nutsss zei:
Ik denk dat je ook te weinig kan hebben gehad...
Niet dat ik je wil aansporen om het te overdrijven maar ik heb met paddos ook de ervaring, en zeker met mexicaanse, dat je soms net niet op het niveau komt dat het zo prettig maakt. Dat je een beetje er tegenaan hangt.

En bijpakken bij paddos heeft zelden het goede effect.

Ga lekker wandelen buiten met iemand.
Klik om te vergroten...
keb de indruk.. khad eens 3.5 gam paddo's en begon met 1.5-2 gram (was op een festival en kwou niet té scheef zijn) kvoelde praktisch niets, dus ik nam er dan nog een gram bij en dan voelde ik het al een beetje meer.. dan nog gram en toen voelde ik het deftig, maar voor 3.5 grma te zijn echt toaal niet zwaar genoeg.. de eerste keer was drie gram en dan was ik VOLLEDIG weg :rolleyes:

bij acid gaat het bijdosen trouwens veel beter

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."