Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsje favo soort , je hoeveelheid, en je reden ...

je favo soort , je hoeveelheid, en je reden ...

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar heb je in gods naam banistereopsis caapi vandaan gehaalt? Dat is in nederland bijna niet te krijgen. Was het toevallig niet pegana harmala
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo , ik wou graag eens van jullie wete (omdat er ZEER veel soorten paddo bestaan) wat jullie favoriete is en hoeveel je er dan ook het liefst van in neemt en waarom ?

mijne favo zijn colombian (de colomische) ik eet het liefst 35 gram , omdat deze paddo tusse de (oppervlakkig gezegt makom) lachend en trippen , maar toch iets meer aan de zwaardere kant is en toch niet zo zwaar als je hawaiiaanse,

Thx

tipje:wink: de meeste bekende paddo met hun effecte en foto vind je hier .. zeer handig http://212.204.218.231/pages/Magic Mushrooms.html
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#3
De soort ligt veelal van mij bui af maar ik eet graag de wat zwaardere soorten. Golden Teachers, Hawaiiaanse, P.Azurescens enz enz. Meestal neem ik paddestoelen om eens goed over mezelf en het leven na te denken maar ik zorg dat er ook altijd ff wat ontspannen en gelachen kan worden. Meestal neem een dubbele dosis (30gr), ik neem echter wel altijd voorzorgsmaatregelen (tip sitter, dextrose, vitamine C, warme deken, relaxte muziek enz). Waneer ik echt heel diep wil gaan (zoals afgelopen weekend) neem ik er 50gr 99% pure chocolade bij (MAO remmer), dit raad ik echter niet zomaar iedereen aan. Chocola en paddestoelen ligt erg zwaar op de maag, je moet goed opletten wat je in combinatie met MAO remmers eet (je mag bijvoorbeeld geen rode wijn drinken van te voren of medicijnen gebruiken). Daarnaast wordt je trip er ook een stuk heftiger door, bezint eer gij begint dus.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn favoriete paddosoort is waarschijnlijk de Hawaiiaanse; maar ik hou van sterke overweldigende zeer visuele gedachteverdraaiende trips, dus ga ik graag voor de sterke soorten. Ook vind ik het gevoel van hawaiiaanse gewoon iets beter dan andere soorten, ik weet niet waarom.
Een andere favoriet zijn de equadoriaanse, 1 portie daarvan doet verrassend veel, en al mijn trips daarvan waren bijzonder visueel.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spirit Quest zei:
De soort ligt veelal van mij bui af maar ik eet graag de wat zwaardere soorten. Golden Teachers, Hawaiiaanse, P.Azurescens enz enz. Meestal neem ik paddestoelen om eens goed over mezelf en het leven na te denken maar ik zorg dat er ook altijd ff wat ontspannen en gelachen kan worden. Meestal neem een dubbele dosis (30gr), ik neem echter wel altijd voorzorgsmaatregelen (tip sitter, dextrose, vitamine C, warme deken, relaxte muziek enz). Waneer ik echt heel diep wil gaan (zoals afgelopen weekend) neem ik er 50gr 99% pure chocolade bij (MAO remmer), dit raad ik echter niet zomaar iedereen aan. Chocola en paddestoelen ligt erg zwaar op de maag, je moet goed opletten wat je in combinatie met MAO remmers eet (je mag bijvoorbeeld geen rode wijn drinken van te voren of medicijnen gebruiken). Daarnaast wordt je trip er ook een stuk heftiger door, bezint eer gij begint dus.
Klik om te vergroten...

Wat doet dextrose precies?

Voor mijn volgende paddotrip heb ik Passiebloem poeder gekocht. Ook MAO remmer. Dit zal de eerste keer met een MAO remmer zijn. Ik vraag me af hoe heftiger (en langer?) men trip zal duren?
Ben allezins benieuwd.


Aja, mijn favoriete soort is momenteel ... Ik weet de latijnse naam spijitg genoeg niet (mocht immers iemand het hier wel weten, pls let me know! :tongueout:). Op de doos (van Freshbox) staat Mexico Super Gold (Misschien '
Golden Teacher' ?) http://tkfiles.storage.msn.com/x1pp...29PiVbcjGuMs21ZapId1anBmA0cXq9GPreWXKGPzV-cHA
(hopelijk werkt die url..)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Argulas zei:
Spirit Quest zei:
De soort ligt veelal van mij bui af maar ik eet graag de wat zwaardere soorten. Golden Teachers, Hawaiiaanse, P.Azurescens enz enz. Meestal neem ik paddestoelen om eens goed over mezelf en het leven na te denken maar ik zorg dat er ook altijd ff wat ontspannen en gelachen kan worden. Meestal neem een dubbele dosis (30gr), ik neem echter wel altijd voorzorgsmaatregelen (tip sitter, dextrose, vitamine C, warme deken, relaxte muziek enz). Waneer ik echt heel diep wil gaan (zoals afgelopen weekend) neem ik er 50gr 99% pure chocolade bij (MAO remmer), dit raad ik echter niet zomaar iedereen aan. Chocola en paddestoelen ligt erg zwaar op de maag, je moet goed opletten wat je in combinatie met MAO remmers eet (je mag bijvoorbeeld geen rode wijn drinken van te voren of medicijnen gebruiken). Daarnaast wordt je trip er ook een stuk heftiger door, bezint eer gij begint dus.
Klik om te vergroten...

geloof het niet, golden teacher is geloof ik colombian, maar iig niet mexican.

Wat doet dextrose precies?

Voor mijn volgende paddotrip heb ik Passiebloem poeder gekocht. Ook MAO remmer. Dit zal de eerste keer met een MAO remmer zijn. Ik vraag me af hoe heftiger (en langer?) men trip zal duren?
Ben allezins benieuwd.


Aja, mijn favoriete soort is momenteel ... Ik weet de latijnse naam spijitg genoeg niet (mocht immers iemand het hier wel weten, pls let me know! :tongueout:). Op de doos (van Freshbox) staat Mexico Super Gold (Misschien '
Golden Teacher' ?) http://tkfiles.storage.msn.com/x1pp...29PiVbcjGuMs21ZapId1anBmA0cXq9GPreWXKGPzV-cHA
(hopelijk werkt die url..)
Klik om te vergroten...
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt met die mao-remmers en paddo's samen, wil hier ook graag meer over weten...

Mijn favo soort is tot nu toe hawaiaanse, dat was 1.5 portie en ik ging echt gek hard visueel ervan, letters op beeldscherm begonnen zelf te gaan lopen...
De mexicaanse zijn ook wel chill en smaken beter vind ik dan die ranzige hawaiaantjes
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Passiebloem als MAO-remmer is een goede beginner. Hij remt het slechts in heel geringe mate en laat je dus beter wennen aan de potentie van MAO-remmers. Verwacht dus echter geen dramatisch verschil. Super Golds en Golden Teachers zijn trouwens wel ff een verschil. Golden Teachers zijn een van de zwaarste soorten (zo rond en nabij het hawaiiaanse) terwijl Super Golds een Mexicaanse soort zijn en dan zelfs nog een zwakke Mexicaanse soort (Palenque zijn de wat zwaardere mexicaanse, kun je ook eens probere als je wat heftiger wilt).
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spirit Quest zei:
Passiebloem als MAO-remmer is een goede beginner. Hij remt het slechts in heel geringe mate en laat je dus beter wennen aan de potentie van MAO-remmers. Verwacht dus echter geen dramatisch verschil. Super Golds en Golden Teachers zijn trouwens wel ff een verschil. Golden Teachers zijn een van de zwaarste soorten (zo rond en nabij het hawaiiaanse) terwijl Super Golds een Mexicaanse soort zijn en dan zelfs nog een zwakke Mexicaanse soort (Palenque zijn de wat zwaardere mexicaanse, kun je ook eens probere als je wat heftiger wilt).
Klik om te vergroten...

Ja, heb het ook eens geprobeerd met een MAO-remmer. Het was zeker een stuk heftiger als normaal, maar ik zou langzaam opbouwen zodat je niet zo snel in een bad trip komt.

'Banisteriopsis caapi' had ik erbij gebruikt, blijkt een van de sterkste MAO-remmers te zijn. Heb het ook weleens gebruikt met DMT, om een ayahuasca drankje samen te stellen :P .

Maar er zijn wel gevaren aan MAO-remmers verbonden!
Je mag ze bijv. niet combineren met andere drugs, dit kan dodelijk zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."