Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstolerantie van paddo s

tolerantie van paddo s

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
ilove_paddoLid
01-01-2024, 00:00
#1
heey ik heb afgelopen maandag een zwaar gave trip gehad van 1,5 portie mexicaanse en woensdag weer geprobeert aleen voelde me toen aleen een beejte waus :confused: ik heb vanavond 1 portie hawaiaanse gehaald.
het is 5 dagen geleden.
kan ik al weer trippen???????
greets
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou.. voor eens en voor altijd... :beer:


Het is het beste om 1 à 2 weken te wachten tussen de je trips ^.^
Dan weet je zeker dat er geen tolerantie meer optreed.
In princiepe zijn 5 dagen dus nét te kort... het effect zal minder zijn dan je eerste trip!


Ik wacht zelf altijd véél langer dan een of twee weken.
Dit heeft niets te maken met tolerantie, maar het feit dat ik altijd even moet verwerken wat ik allemaal heb meegemaakt.

Ik heb dan ook gestemd voor een maand.. maar eigenlijk zijn dit maanden :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou minimaal een week aanhouden, maar ik laat er altijd 2 of 3 maanden tussen. Zelfde reden als Qocaine :)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het ook gedaan, wekelijks trippen, doe het niet te vaak kerel, dat is echt niet goed voor je kop, als ik nu men eerste joint draai en smoor ga ik nog dikwijls effe visueel, niet dat ik het erg vind maar toch...
i
ilove_paddoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik laat ze toch nog maar een paar weekjes liggen ze zijn toch gedroogd. :beer:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#6
meestal doe ik het om de 2 weken.. :wave:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daarom, gewoon ff laten liggen :)

Het heeft geen haast!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar staat de optie 2-3 maanden? Ik wacht altijd 2-3 maanden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."