#1
Nou ik denk dat je die groen/blauwe plekken bedoelt :P . Dat is normaal van het vastpakken, dus kun je gewoon laten zitten.
vlaemink zei:Maar ik hoor hier vele opt forum zeggen dat zje e juist in een goed geventileerde ruimte moet zetten of er een ventilator tege doen. Terwijl andere zeggen dat het juist luchtdicht moet drogen???
Ik snap het niet![]()
bij mij kan er niks vn lucht aan allesidns.ok?
daphreak zei:is het eigelijk wel goed krantenpapier te gebruiken, als het krantenpapier nat wordt, trekt er toch inkt van de krant in de paddo's, en gaan de paddo's er zwarter en vuil uitzien (van de inkt) of zie ik dat verkeerd? ik zou eerder keukenrol zonder opdruk gebruiken, maar iedereen zijn eigen manier uiteraard

vlaemink zei:Ze zijn allemaal naar de zak , volges mij was er ene rot en heeft die de andere ook rot gemaakt, want de dag er voor was er niks mis me.![]()
Kloterij eh man, das zo geldverspilling geweest, nochtans alles opgevolgd wa er mij gezegd was.
DOEME EH (dat is echt zwaar balen eh man)
Nu ik heb ze in de smartshop 'the Jackass' gehaald in Maastricht, waar ga ik in Maastricht het beste?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."