ongelovelijk.. alcohol is echt 1000x zo gevaarlijk als paddos en daar gebeurt helemaal niks mee? M'n broertje van 14 krijgt zo een fles rum mee.. Kut christelijk kabinet..
#5
thor zei:
ongelovelijk.. alcohol is echt 1000x zo gevaarlijk als paddos en daar gebeurt helemaal niks mee? M'n broertje van 14 krijgt zo een fles rum mee.. Kut christelijk kabinet..
Hoeveel mensen zijn er nou wel niet doodgegaan aan alcohol vergiftiging en andere dignen door drank! rijden onder invloed , onderkoeling , verdrinking , in eigen kots stikken etc etc!!! en dan is er iemand depressief die paddo's gebruikt! wat je nooit moet doen en die valt van een brug en dan komt er toch een partij stennis omhoog! jezus mina echt ziekelijk dit hoor... ze moeten is beter nadenken die sukkels
#6
sorry , ik ben nog niet zo thuis op dit forum hehe
ik zal voortaan beter kijk though!
#7
Is inderdaad al een topic over. Wel echt ongelofelijk dit :/ De mensen die er het hardste tegen zijn, zijn uiteraard de mensen die het minst gebruikt hebben. Wat kun je toch af en toe moedeloos worden van die enorme taboe die drugs met zich meebrengt.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.