#1
Hehe
Ik zit jammer genoeg in volle examenperiode
. Dus ik zal er niet zijn, maar vrienden van mij wel.
Have fun !
Ik zit jammer genoeg in volle examenperiode
Have fun !


Doodkapje zei:dus misschien blijf ik er wel altijd van braken...
sjaartrol zei:dus als je kotst van drank komt dat niet omdat je teveel gedronke hebt of omdat je er niet tegen kunt, maar het is de schuld van je braakcentrum?goe om weten
![]()
Doodkapje zei:niet het braakcentrum maar de chemoreceptor zorgt voor de stimulatie van het braakcentrum. mijn chemoreceptor is nogal gevoelig want ik heb vrij snel last van nieuwe chemische stoffen in mijn lichaam tot ik iets wat langer gebruik.
ik denk ook dat ik gewoon een beetje last van reisziekte heb (had dat vroeger ook op trein/tram/bus, moest ik er altijd als eerste uit en de rest kon over de kots springen).
en wat alcohol betreft en kotsen... zou ik maar beter doen dat kotsen of je kan nog wel eens met alcoholvergiftiging in het ziekenhuis komen, en geloof me je maag laten leegpompen is NIET LEUK
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."