Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCopelandia Cyanescens lets go psychadelic ...

Copelandia Cyanescens lets go psychadelic ...

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik betaal meestal 15 euro voor een portie hawaiiaanse. Zoek gewoon een shoop waar ze goedkoper zijn.

Hawaiiaanse kweken is niet zo eenvoudig.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Yo Disso, thanks voor de rappe reply.

ik dacht aan zo'n kweeksetje die je opent en een week wacht voila ..... paddos ten overvloed.

Zo ging dat toen met die Mexos prima.
Zijn die Hawaiaanse lastiger ?

Voor die 3 euro wil ik niet gaan moeilijk doen voor die 18 wel.
Ik sta op het punt om naar die shop te racen op mijn fiets en in te slaan.

I AM CRAVING SO HARD ......... !!!

ps: Kweekkit kost 65 euries ....
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Yo Disso, thanks voor de rappe reply.

ik dacht aan zo'n kweeksetje die je opent en een week wacht voila ..... paddos ten overvloed.

Zo ging dat toen met die Mexos prima.
Zijn die Hawaiaanse lastiger ?

Voor die 3 euro wil ik niet gaan moeilijk doen voor die 18 wel.
Ik sta op het punt om naar die shop te racen op mijn fiets en in te slaan.

I AM CRAVING SO HARD ......... !!!

ps: Kweekkit kost 65 euries ....
Klik om te vergroten...

Mexicaanse paddo's zijn relatief erg sterk, ik kweek ze zelf ook.
Bij Hawaiaanse moet je UITERST steriel te werk gaan, er ontstaan heel snel infecties of ziektes.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mmm dus doosje open en een weekje wachten is er niet bij, die kweekkits zijn toch al vervoorbij dat lastige stadium.

Dit is zo'n wacht en pluk kitje he ....

:hearteyes:

Haast heb ik niet, kan nu een portie kopen en een kitje erbij meenemen zodat ik over een maand een volle zak gedroogde Nemo Killers heb.

Goed idee ?

Of ben ik aan het beunen en moet ik mijn muil dichthouden en meer en beter lezen ...

Eigenlijk wel he !!


Stonie gaat nu even flink sukken aan de oliepijp.

:wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hawaiaanse zijn niet te krijgen in kweekkitjes, je kunt wel de sporen kopen op Azarius, start from scratch dus :)
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
koop dit

http://www.azarius.nl/search/?q=spawn


geen steriliteit enzo mee, gewoon mengen met wat substraat, wachten en oogsten maar (is wel te laat om mee te beginne, moet in de lente gebeuren)
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is er misschien sprake van het illigaal maken van paddo's de laatste tijd?
Ik weet namelijks niks over de nederlands wetgeving want ik woon in belgië.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psycho_Chrono zei:
Hawaiaanse zijn niet te krijgen in kweekkitjes, je kunt wel de sporen kopen op Azarius, start from scratch dus :)
Klik om te vergroten...

Ze worden gewoon te koop aangeboden bij deze shop hoor.
Ik lees het toch zelf kan een webpage zijn die veroudert is de prijs staat er bij.

=============================================

All strains of the Panaeolus Cyanescens grow best on a dung-based substrate. As spawn rye can be used. The cultivation of the Panaeolus cyanescens needs a bit more attention than the Psilocybe cubensis. It’s more sensitive to the right levels of fresh air, humidity and temperature. The fast growing mycelium of this specie does not colonize the substrate as heavily as the Psilocybe cubensis mushroom.

===============================================

Ok die 18 euro moet dan maar vrees ik, ik bedoel dan wel die 36 eurootjes ....

Lastig die webshops die je niet kan bellen en laat staan dat die mongolen jke meteen terug mailen ik haat winkels die neit meteen terug mailen.

Stonie gaat nu even goed sukken.

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het groente zakje:



Wat voor groente heeft hij gekocht ?



3 x 18 eurootjes .... is veel geld voor 6 uurtjes scheef kijken.

Maar goed mijn eerste paddo ervaring was erg intens ik hoop deze opnieuw hertebeleven.

Nemo Killers ... a.k.a. Copelandia Cyansecens



Volgend weekend bij mooi weer wil ik naar Texel gaan en ze daar innemen. Uiteraard met mijn drugspartner Blotje.

Ik wil dan een direct report proberen te gaan maken.
Dat zal wel niet gaan lukken met 2 porties achter de kiezen.

Groet


Stonie
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb een keer 3/4 portie gedroogde Cyansecens uit Arnhem gehad en heb er bar weinig van gevoeld :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je weet het nu Delerium, altijd een hele nemen.
Halve pillen werken ook al zo matig, behalve met LSD moet je geen hele nemen. :wink:

Ik neem eerst 1 portie en dan 2 uur later het 2de hoop ik. :mrgreen:


Ik ga ze maar drogen he ?
Want volgende week zijn ze verrot. Iemand iets zinnigs te zeggen daarover ?
Het scheelt ietsiepietsie in potentie toch ?

Groet

EL Paddero

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."