#1
Ik betaal meestal 15 euro voor een portie hawaiiaanse. Zoek gewoon een shoop waar ze goedkoper zijn.
Hawaiiaanse kweken is niet zo eenvoudig.
Hawaiiaanse kweken is niet zo eenvoudig.
lysergine25 zei:Yo Disso, thanks voor de rappe reply.
ik dacht aan zo'n kweeksetje die je opent en een week wacht voila ..... paddos ten overvloed.
Zo ging dat toen met die Mexos prima.
Zijn die Hawaiaanse lastiger ?
Voor die 3 euro wil ik niet gaan moeilijk doen voor die 18 wel.
Ik sta op het punt om naar die shop te racen op mijn fiets en in te slaan.
I AM CRAVING SO HARD ......... !!!
ps: Kweekkit kost 65 euries ....

Psycho_Chrono zei:Hawaiaanse zijn niet te krijgen in kweekkitjes, je kunt wel de sporen kopen op Azarius, start from scratch dus![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."