Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaam van film.

Naam van film.

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een tijdje geleden werd er gepost dat er een film is die leuk schijnt te zijn onder invloed van paddo's.
Het was een tekenfilm en ging over grijze mannetjes die de wereld bezitten, en er was een soort boot met allerlei kleuren die dat tegen ging.
Iemand?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bedoelt toch niet die film gemaakt door de beatles, yellow submarine?
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee die bedoel ik niet, maar ik heb hem nu net gevonden. The Fall & Rise of the Fool's Ark. Trailer ziet er heel vet uit, ik denk dat ik hem ga bestellen.
By the way, Yellow submarine is echt vet, wil ik zeker keer onder invloed kijken. Jammergenoeg heb ik hem alleen in crappy kwaliteit op de computer. Zou mooi zijn als ze hem zouden uitbrengen op dvd!
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga maar is kijken welke film je bedoelt :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beetje loos dat dit onder Natuurlijke Empathogenen staat :openmouth: Het heeft er niks mee te maken.

Anyway, er staat niks over de film op IMDB :confused: Het heeft wel een officiële site: http://www.foolsark.com/. Ik vind het maar een vaag iets :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaaa das een superleuke film. Duurt 40 minuten en is echt heel vermakelijk. Het is een animatiefilm met muziek erbij van Lamb (hoe mooi, meeste nummers zonder zang trouwens) en Hipoptimist. Het verhaal is vrij simpel maar dat maakt niet uit. Er zitten ook beelden bij van het Burning Man festival, een trippy festival in een woestijn in de VS. Ik vind het creatief gemaakt, en het is kleurrijk. Muziek en beeld zijn heel goed op elkaar afgestemd.

Voor 5 euro (als ik het me goed herinner) zag ik hem bij de Fame liggen trouwens.
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Das niet zo duur.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#8
In het algemeen, lijkt films kijken als je tript nu ook niet echt boeiend.
Je leeft mss volledig mee in het verhaal.
Maar er zijn zo veel interessantere dingen te doen als je tript.

Vraag me nu niet om ze echt op te noemen...
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nog nooit een film gekeken als ik trip, er vallen inderdaad leukere dingen te doen maar zo'n film van maar 40 minuten is misschien wel leuk om een keer uit te proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."