Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAssortiment bij Lachende Paus Rotterdam

Assortiment bij Lachende Paus Rotterdam

38 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand hier welke paddo's ze verkopen bij de Lachende Paus in Rotterdam. Ik en wat vrienden hebben tot nu toe alleen mexicaanse gedaan en we willen is wat anders. :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ze hebben

Mexicaantjes, hawaiaanse, amazonian xtc, truffels en equadoriaanse
en nog 1tje, maar die ben ik ff vergeten

en anders bel je ze ff op :wink:

Lachende Paus BV, De

Nw Binnenwg 139a
3014GJ Rotterdam



tel (010)4362932
fax(010)4362111
http://www.lachendepaus.nl
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha leuk man. ik ga volgende week met wat amerikanen (vrienden van me vriendin die hier 2 maanden zitten) paddos doen. Ik haal ze meestal bij de health store (dat is dus die andere smartshop waar jullie het over hebben. deze zit iets dichter bij het station op de nieuwe binnenweg naast de black widow.)
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jep ik ken hem, maar 1 vriend van me die altijd mee tript wilt daar niet meer halen omdat hij van de 2 keer dat we daar gehaald hebben, 2 keer onwel is geworden.
Onzin dat het aan die shop ligt, want verkopen precies dezelfde bij de paus ( de verpakking/merk).
Maargoed hij werd dit keer weer misselijk van de paddestoelen van de paus dus.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Raoulduke zei:
Jep ik ken hem, maar 1 vriend van me die altijd mee tript wilt daar niet meer halen omdat hij van de 2 keer dat we daar gehaald hebben, 2 keer onwel is geworden.
Onzin dat het aan die shop ligt, want verkopen precies dezelfde bij de paus ( de verpakking/merk).
Maargoed hij werd dit keer weer misselijk van de paddestoelen van de paus dus.
Klik om te vergroten...

ze hebben gewoon dezelfde leverancier

heeeft ie de paddo's gegeten of hebben jullie er thee van gezet?
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gegeten, hij is denk ik soort van allergisch. Hij heeft telkens dat ti even 10 minuten heel erg gaat zweten en dat ti moet kotsen enzo.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raoulduke zei:
Gegeten, hij is denk ik soort van allergisch. Hij heeft telkens dat ti even 10 minuten heel erg gaat zweten en dat ti moet kotsen enzo.
Klik om te vergroten...

hebben wel meer mensen last van
probeer een keertje thee er van te zetten
of hij moet beter kauwen, dat is ook beter voor je maag
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wel toevallig, ik had laatst ook voor het eerst bij de Lachende Paus gehaald en was er ook goed ziek van geworden :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Wel toevallig, ik had laatst ook voor het eerst bij de Lachende Paus gehaald en was er ook goed ziek van geworden :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ik heb ze daar vaker gehaald en ben dr nog nooit ziek van geworde
ze komen van dezelfde leverancier
dus niet zeiken
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee het is ook aanstellerij. Nu die vriend ook van de lachende paus ziek is geworden, wilt ti nog steeds niet bij de shop halen. Beetje tegendraads.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahaha ook nog?

hmmmm
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind de hawaiiaanse pakken beter dan de mexis en de equadoriaanse

Is dat voor iedereen zo?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kusje voor Ellesdee.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
yaaaay :hearteyes:

ben af en toe best behulpzaam :grin:

kusje terug
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt bedankt, zou je me ook de effecten kunnen vertellen? :wink:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor de zekerheid toch maar mexicaanse. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
hier staat nog wel wat info
btje oud, maar klopt nog wel

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=98

Bal0n zei:
moonflower zei:
Zijn er verschillende soorten paddo's? en zo ja zit er dan verschil in het effect :stoned: dat ze opleveren, net als bij wiet :mrgreen: ??
Klik om te vergroten...

Mexicaanse of Equadoriaanse (Psilosybe Cubensis en Stropharia Cubensis), deze zijn het minst sterk. Je gedachten wisselen elkaar in enorm snel tempo af, je moet veel veel lachen. Soms willen er enige visuals op treden, maar deze zijn meestal maar heel minimaal.

Hawaaiiaanse (hier ken ik de wetenschappelijke naam niet van?), Visuel het sterkst, maar veel minder innerlijke space. Bij deze moest ik ook erg veel lachen, maar minder dan met Mexicaanse of de Equadoriaanse.

De sterkste paddo, de Philosopher's Stones (psilocybe tampanensis), geven weinig visuals. Maar je gaat zo onwaarnemelijk hard, al je gevoelens, zintuigen en gedachtes worden 1 grote mix en daar vloeit wat prachtigs uit voor 5 uur lang :).

Dan heb je nog de vliegenzwam (amanita muscaria), korte hevige trip die meestal niet even fijn is dan anders. Net als de Philosopher's Stones geen aanrader voor beginners.

Al deze paddo's kan je bij je locale smartshop kopen. Begin overigens niet met Hawaaiiaanse, die gaan te hard voor je. Begin met een half - 3/4e portie Mexicaanse. Sommige mensen zijn namelijk gevoeliger dan anderen.

hf :stoned:
Klik om te vergroten...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat is ze toch een schatje.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
:flushed:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heel erg bedankt, ik heb 4 x mexicaanse gedaan, ik ga nu maar voor de hawaiaanse. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."