#1
Ik vind een halve portie hawaiiaanse veel visueler dan een halve portie mexicaanse. Een hele portie hawaiiaanse is écht heel veel visueler, maar ik heb nooit een hele portie mexicaanse gehad.
deceptive zei:Ja, dat wist ik eigenlijk wel dat hawaiaanse visueler zijn, maar waarom?
Je krijgt ongeveer evenveel werkzame stof binnen, wat zorgt er dan voor dat de hawaiaanse visueler zijn. Is het misschien de verhouding psilocybine en psilocine?
azgaza zei:deceptive zei:Ja, dat wist ik eigenlijk wel dat hawaiaanse visueler zijn, maar waarom?
Je krijgt ongeveer evenveel werkzame stof binnen, wat zorgt er dan voor dat de hawaiaanse visueler zijn. Is het misschien de verhouding psilocybine en psilocine?
Sowieso is volgensmij 10 gram hawaiiaanse alsnog wat sterker dan 30 gram mexicaanse, maar in hawaiiaanse zit heel veel psilocyne en minder psilocybine (bron = the shroomery), dus daar kan het eventueel aan liggen.
Hier een handige link!deceptive zei:Hallo,
Ik zat weer een beetje rond te surfen hier en daar, en in mij kwam de volgende vraag op:
Stel je eet 10 gram (portie) hawaiaanse paddos, is je trip dan visueler dan 30 gram (portie) mexicaanse? Met andere woorden, zijn er bepaalde andere stoffen in een paddo die zorgen voor een andere werking?
Het lijkt mij namelijk logisch dat je hetzelfde op visueel gebied krijgt als je 10 gram hawai of 30 gram mexi eet, je krijgt ongeveer hetzelfde aantal psilocybe binnen.
Iemand die het weet?
BUBBLEPUNK zei:
deceptive zei:Bengt zei:Volgens mij is psilocine gewoon een veel sterkere stof dan psilocybine.
Je moet er niet te veel over uitwijden.
En als je het echt wil weten kun je altijd via de shroomery of dergerlijke sites veel meer te weten komen.
Verdiep je erin.
Ik meen dat psilocine in het lichaam wordt omgezet naar psilocybine dus dat is het denk ik niet. Misschien dat de omgezette vorm van psilocine net iets anders is dan psilocybine en daardoor voor een meer visueel aspect zorgt.
Ja, ik probeer me erin te verdiepen maar zoveel is er niet eens over te vinden! Je wordt doodgegooid met het feit dat hawaiaanse het visueelst zijn, maar nergens staat echt waarom dat precies is. Of ik ben slecht in zoeken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."