Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsop lange termijn

op lange termijn

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#1
zijn er al onderzoeken bezig wat de schade is op lange termijn met paddo's ? van wiet merk ik heel veel. ik vraag me toch heel erg af hoe dat zit met paddo's. wanneer je voor je 24ste blowt, kan je een karakter verandering krijgen dankzij het blowen. ik ben 17 en ik trip graag, maar wil er geen permanente schade toebrengen aan mijn hersens.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb denk ik problemen met interpretaties, sommige van mn vrienden ook denk ik, dit komt voornamelijk voor als we scheefkes zijn.
herkend iemand dit?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor zo ver ik weet doen tripmiddelen geen schade bij niet psychotische aanleg mensen en dat is volgensmij ook wel onderzocht. Dus .. geen zorgen daarover denk ik.
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb alleen last van adhd. hoe zit het daarmee ?
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#5
medicatie en middelen mixen kan je beter overleggen met je arts als je iets gebruikt.
Voel het anders zelf aan. Paddo's vaak gebruiken vlakt emoties af, naar beneden.... en als je het met goede tussenpozen doet kan je er gezond oud mee worden.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#6
erwin krol zei:
Voel het anders zelf aan. als je het met goede tussenpozen doet kan je er gezond oud mee worden.
Klik om te vergroten...

Volledig met dit eens.
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#7
1x in maand ??
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik wil mijn hele leven lang blijven rukken. dus met 1x in maand kan ik ook oud en niet achterlijk worden :mrgreen:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk als je ouder wordt en een eventueel een gezin op start dat je nie tde tijd gaat vinden om elke maand te trippen op paddo's.
In die periode kun je je misschien voorleggen om het 4x per jaar te doen.
Ik denk dat je er inderdaad zo heel oud mee kan worden.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#10
4x per jaar maximaal. Dan heb je ook nog ruimte voor eventuele andere experimenten en neemt de intensiteit niet af.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind paddo's mooi getimed als het ongeveer een keer in de drie maanden is maar als er in die periode geen andere tripmiddelen gebruikt worden kán twee keer in de maand op zich ook wel. Maar niet veel meer dan dat, zo blijft het ook leuk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."