Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsequadoriaanse paddo's.

equadoriaanse paddo's.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit hier al een tijdje op het forum.
Maar de waarheid is dat ik niet ben wie ik zei dat ik was.
Ik vertelde jullie hier dat ik 17 was, wat niet waar was.
Ik was 14 en in de ban van drugs.
In de zomer toen ik naar het derde middelbaar moest gaan heb ik paddo'sgenomen, en die zijn me niet echt slecht bevallen. Ik kan ook niet zeggen dat ik heel de trip leuk vond. Een vriend is helemaal beginnen doorslaan, en dit werkte als een soort trigger voor mij waardoor ik als het ware ook in een negatieve spiraal kwam. Nu bijna twee jaar later en twee maanden verwijderd van de magische 16 jaar, denk ik dat ik klaar ben voor een nieuwe trip. Ik zou een halve portie equadoriaanse nemen.
Vinden jullie dit een goed idee, en denk je dat die andere trip me nog parten zou spelen?
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vertelde jullie hier dat ik 17 was, wat niet waar was.
Ik was 14 en in de ban van drugs.
Klik om te vergroten...

Shame on you! :openmouth:

En omdat ik hier al duizend x gelezen heb dat een halve portie een goed idee is, zal het wel waar zijn denk ik. :wink:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je er zelf zin in hebt, moet je het doen en dan zal het je wel bevallen.

Je kunt gerust meer aan dan een halve porite hoor :wink:
H
HellBoundLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had onlangs nog een portie Equadoriaanse op. Supermooi. Ik vind ze alvast stukken beter als de Mexicaanse. :P qua belevenis zeker goed.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na zo veel tijd ertussen kan je ook wel iets meer nemen; zoals 2/3e portie of 3/4e, ik zou niet meteen voor een hele gaan als je het nog nooit eerder een hele gedaan hebt, en ik raad je aan het met andere vrienden te doen; die er wel tegen kunnen.
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
oké bedankt voor de reacties.
Maar ik ga denk ik niet meer dan een halve portie nemen. Ik wil gewoon een rustige aangename trip. Nuja volgens mij had die vriend er wel tegen gekunnen met een ietwat aangenamer setting. Zeg nu zelf, voor de eerste trippen, en dat op een plaats waar heel de tijd mensen komen is zorgen voor problemen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
zakkie zei:
oké bedankt voor de reacties.
Maar ik ga denk ik niet meer dan een halve portie nemen. Ik wil gewoon een rustige aangename trip. Nuja volgens mij had die vriend er wel tegen gekunnen met een ietwat aangenamer setting. Zeg nu zelf, voor de eerste trippen, en dat op een plaats waar heel de tijd mensen komen is zorgen voor problemen.
Klik om te vergroten...

Ja nuchtere mensen kunnen een extreem storende factor zijn in een trip, vooral als ze tegen drugs zijn. Als je ervaring hebt en je bent met mensen die het niet kan schelen dat je tript kan het nog wel te doen zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."