Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip report... wat ging er fout? graag jullie mening

Bad trip report... wat ging er fout? graag jullie mening

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha echt he, toen ik las dat 'ie naar de buren ging dacht ik: 'oh, het word dus nóg gekker' :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die smartshop is eigenlijk meer schuld er in dan ik dacht. Iemand zijn eerste keer een hele portie hawaiiaanse aanraden? Wat is dat nou voor absurds. Ik kan met twee mensen van een bakje hawaiiaanse ook best redelijk trippen.
En het onderschatten.. tja sommige mensen onderschatten het en sommige overschatten het.. áls je het ooit nog eens zou doen raad ik je aan toch vrienden te vinden om het mee te doen, mensen kunnen je makkelijk weer uit te gekte praten als die even opkomt, met vrienden praten kan een beetje de realiteits check zijn die je soms nodig hebt.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was dit bijna weer een aanleiding geworden voor negatieve paddo aandacht voor de aasgieren van de media! :stoned:
M
MudkipLid
01-01-2024, 00:00
#4
--removed
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is maar 1 woord voor jou... SUKKEL!
de eerste keer doe je het neit alleen en zou je jezelf veel beter meoten inlezen, 1 portie hawaiaanse is sterk! wat had je wel neit allemaal kuinnen doen met dat mes of wat dan ook, in je eentje trippen doe je als je ervaren bent.
maar goed ik zal je neit te ver de grond in trappen ik weet zeker dat je er van hebt geleerd :mrgreen:

ik herken er wel veel van, ik heb zo in het begin van mijn trip leven ook foute acties gedaan, ongeveer mijn 5e paddo trip had ik 9 porties van eigen kweek opgegeten, ikw as alleen in mijn studenten kamer, ging vreselijk fout en ben toen in bad gaan liggen lamp uit en kwam in de psychedelische hel vol met demonen en hele weirde gebouwen, mijn lichaam was in een heleboel kleine stukjes gebroken, en vloog om mijn zichts veld heen, elk stukje lichaamsdeel kon ik ook nog voelen en waar het zweefde.
de volgende dag zag ik dat mijn asbak (een kartonnen doosje) compleet afgefikt was en er een enorme brandplek in de houten vloer zat.
ik had wel dood kunnen zijn.

Ik vind het verder een erg mooi report :wink:
en weet zeker dat je de volgende keer hallucinogenen niet onderschat.
heb je er nog een soort van trauma aan over gehouden?
neem in dat geval iemand in vertrouwen, ik ben na die trip namelijk 2 weken heel erg derpi geweest.

die dromen kan heel goed kloppen, deze middelen zetten je doors of perception open :mrgreen: als jij nu de meeste dromen kunt onthouden dan beveel ik jou lucid dreaming aan, zonder drugs een soort van trip hebben, dat je in je dromen kan doen wat je wilt terwijl je het ook doorhebt :wink: iedereen heeft het wel eens meegemaakt maar zonder training kun je het niet wanneer je het wilt doen.

ik wens je veel sterkte en vind het goed dat je hier een post hebt geplant, jij kan je ei kwijt en voor andere "broekies" :beer: is dit een leerzame waarschuwing :P

groetjes pyth,
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het was onverstandig om het alleen te doen, en je hebt een sterke soort gekozen. Verder uiterst onverstandig om je niet genoeg mentaal voor te bereiden; realiseer je dat paddo's de realiteit omver gooien; als je het te licht neemt zul je daar onvoorbereid op terecht komen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rapportje is wel vet ....



Ik snap het deel ook niet waar je familie zomaar naar binnen loopt.
Dan het stkje dat je verzwijgt waarom je zo freaky deed, als je hulp wilt kun je maar beter gewoon zeggen waar het preices op staat.
De spijt en de schuldgevoelens zullen je voorlopig domineren, maar goed.
Paddos zijn geen speelgoed je hebt meerdere regels overtreden.


2 DAGEN VASTEN !!!!! En dan de paddo nemen ...


Nou dat moet je met de 2CB maar niet doen.
Een lege maag is ok maar 2 dagen vasten is vragen om lichaamlijke en geestelijke aanvallen van de drugs die je neemt.

Of niet ?

Ben ik nu aan het raaskallen ??

Stonie
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deels is dat ook aan de smartshop te wijten, wat the fuck dacht die gast wel niet een hele portie aanraden per persoon!? Bij mij duurde het 6 trips voordat ik dat deed, ik was er wel eerder klaar voor maar deed rustig aan...

Wat er allemaal fout is gegaan:
- Slecht advies smartshop
- Overgedoseerd
- Slechte setting, je had 100% zeker moeten zijn dat je ouders niet thuis kwamen en had moeten zorgen voor wat structuur in je trip. Een chill plek en na 3 uur trippen een kleine wandeling bijvoorbeeld.
- Nooit je eerste keer in je eentje trippen
- Slecht ingezelen wat er met je gebeurt
- Geen bodem, je kan wel een paar uur voor inname niets eten maar met 2 dagen heb je geen reserves meer! Dat kan lichamelijk en geestelijk zoals L25 al zegt heel fout gaan aangezien paddo's best wat energie vergen...
- Verkeerde soort paddo's hawaiiaanse zijn de meest sterke, je had beter met psilocybe cubensis kunnen beginnen, dat zijn mexicaanse, equadoriaanse, golden teacher etc.

Maar goed, ik denk niet dat je het ooit nog doet of wel?

Erg zonde, je kunt echt geniale ervaringen hebben. (zie bijv. mijn laatste tripreport: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10857
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt inderdaad als een heel normale paddotrip (mindfuck, vervormingen, speciale smaakgewaarwordingen, tijdsdilatie...), maar je hebt je inderdaad compleet verkeerd (of helemaal niet...) voorbereid.
En inderdaad, die smartshopeigenaar was wel slecht bezig, zomaar een volledige portie hawaiiaanse aanraden aan een beginner. Damn deze mensen zorgen er zelf voor dat die dingen verboden worden, echt jammer.

Maargoed, hopelijk kan dit report enkele andere mensen tonen dat paddo's echt wel geen speelgoed zijn en dat je ze met respect moet behandelen. "zomaar eventjes trippen" is er niet bij, en al zeker niet met hawaiiaanse.
M
MudkipLid
01-01-2024, 00:00
#10
pythregius zei:
Er is maar 1 woord voor jou... SUKKEL!
de eerste keer doe je het neit alleen en zou je jezelf veel beter meoten inlezen, 1 portie hawaiaanse is sterk! wat had je wel neit allemaal kuinnen doen met dat mes of wat dan ook, in je eentje trippen doe je als je ervaren bent.
maar goed ik zal je neit te ver de grond in trappen ik weet zeker dat je er van hebt geleerd :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha, ja, ik weet dat het vrij dom was om alleen te gaan doen, maarja, m'n vrienden vinden het al vrij raar als ik op een feest een jointje neem... dus die zouden denk ik nooit paddo's met me willen eten :P
Dus eigen zou ik niemand weten met wie ik het samen kon doen...

En over dat mes, het was geen scherp mes hoor, gewoon een brood/kartel mes...
Ik het was niet mijn bedoeling om mezelf of anderen te verwonden, maar ik dacht dus dat ik dood was, en zocht een manier om dat te bevestigen ofzo...
Dus ik probeerde in mijn hand te snijden, om de kijken of het zou bloeden. Omdat dat niet gebeurde, begon ik ook aan het mes te twijfelen, en probeerde dus of ik andere dingen wel kon snijden...

pythregius zei:
Ik vind het verder een erg mooi report :wink:
en weet zeker dat je de volgende keer hallucinogenen niet onderschat.
heb je er nog een soort van trauma aan over gehouden?
neem in dat geval iemand in vertrouwen, ik ben na die trip namelijk 2 weken heel erg derpi geweest.
Klik om te vergroten...

Neehoor, ik heb gelukkig geen trauma van ofzo hoor...
De eerste 2 dagen erna was ik nog vrij in de war, omdat ik geen idee had wat wel en niet gebeurd was, en hoe ik zo van we wereld kon zijn dat ik dacht dat ik dood was...
maarja, daarna was ik wel weer normaal

lysergine25 zei:
Rapportje is wel vet ....

Ik snap het deel ook niet waar je familie zomaar naar binnen loopt.
Dan het stkje dat je verzwijgt waarom je zo freaky deed, als je hulp wilt kun je maar beter gewoon zeggen waar het preices op staat.
De spijt en de schuldgevoelens zullen je voorlopig domineren, maar goed.
Paddos zijn geen speelgoed je hebt meerdere regels overtreden.

2 DAGEN VASTEN !!!!! En dan de paddo nemen
Klik om te vergroten...

Nou, ik was dus naar de buren gelopen, en zei dat ik dacht dat ik dood was... die had mijn tante gebeld, omdat ze het nummer van mijn ouders niet kon vinden. Die had toen mijn ouders gebeld, en zelf kwam ze ook langs.

En 2 dagen vasten, tja, ik had van te voren al op internet erover gelezen, en daar stond dat je een nuchtere maag moest hebben, en dat sommige die het vaker gedaan hadden zelfs een week van tevoren gingen vasten, zodat ze meer effect hadden... Dus ik dacht, 2 dagen is wel ok


Adrenochroom zei:
Deels is dat ook aan de smartshop te wijten, wat the fuck dacht die gast wel niet een hele portie aanraden per persoon!? Bij mij duurde het 6 trips voordat ik dat deed, ik was er wel eerder klaar voor maar deed rustig aan...

Wat er allemaal fout is gegaan:
- Slecht advies smartshop
- Overgedoseerd
- Slechte setting, je had 100% zeker moeten zijn dat je ouders niet thuis kwamen en had moeten zorgen voor wat structuur in je trip. Een chill plek en na 3 uur trippen een kleine wandeling bijvoorbeeld.
- Nooit je eerste keer in je eentje trippen
- Slecht ingezelen wat er met je gebeurt
- Geen bodem, je kan wel een paar uur voor inname niets eten maar met 2 dagen heb je geen reserves meer! Dat kan lichamelijk en geestelijk zoals L25 al zegt heel fout gaan aangezien paddo's best wat energie vergen...
- Verkeerde soort paddo's hawaiiaanse zijn de meest sterke, je had beter met psilocybe cubensis kunnen beginnen, dat zijn mexicaanse, equadoriaanse, golden teacher etc.

Maar goed, ik denk niet dat je het ooit nog doet of wel?
Klik om te vergroten...

Tja, ik weet het...
Voordat ik eraan begon wist ik al dat ik 2 regels brak;
-Het niet alleen doen de 1e keer alleen doen,
Maar dat deed ik omdat ik het wel eens wilde proberen, en ik dus niemand kan die het ook wel zou willen doen
-Waarschijnlijk teveel nam
Maar de vrouw in de smart shop zei dat een doosje per persoon wel Ok was, en dat het ook zonde was als er bij de 1e trip niks gebeurt...

Maar van te voren heb ik er al wel veel informatie over gelezen hoor, zeker een maand van tevoren zocht ik af en toe op google naar sites met informatie..

Maarja, achteraf was de grootste fout dat ik het heel erg onderschat had...
Dingen als 'Je zintuigen gaan heel anders werken' Dacht ik gewoon aan BV wiet of alcohol, maar dan een stuk sterken, dat het een beetje draaierig zou zijn enzo...
Dat zo erg zou worden, had ik geen idee van.

En tja, verkeerde soort... de smartshop had alleen maar hawaiiaanse en colombiaanse, en ze zei dat het opzich niet veel uit maakt

En ik weet nog niet of ik het vaker ga doen, maar voorlopig niet in ieder geval :P. Maar nu weet ik in ieder geval hoe het is, en de volgende keer kan ik me nog beter voorbereiden...

Ik heb er in ieder geval weer er een ervaring bij, en ik heb er zeker van geleerd :)
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan mij volledig aansluiten bij wat Andrenochroom en anderen hier reeds opmerkten.

Het absolute gebrek aan voorbereiding is wel duidelijk en de gevolgen waren er dan ook naar.
Lees je beter in, uitgebreid, een voor een periode van een paar weken, zodat je die tsunami van nieuwe informatie echt wel verwerkt hebt, alvorens aan zoiets bevreemdends te beginnen.

Had je dit gedaan, dan had je kunnen begrijpen wat je onderging, had je enkele spijtige zaken kunnen vermijden, had je de hele ervaring beter kunnen duiden i.p.v. in een angstpsychose naar de buurvrouw te lopen.

Psychedelica worden enorm onderschat en helaas gelijkgeschakeld met de concumptie van een pizza of zo.

Voor de rest geef ik grif toe dat ik wel hard gelachen heb met dit scenario dat recht uit 'Flodder' lijkt te komen... :grin: :grin: :grin:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Da's het belangrijkste :)

Hoe nemen je ouders het op? Ik kan me inbeelden dat ze het niet zo'n aangename ervaring vonden om opgebeld te worden door je tante met de melding dat hun zoon dacht dat hij dood was :P
M
MudkipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fractal zei:
Da's het belangrijkste :)

Hoe nemen je ouders het op? Ik kan me inbeelden dat ze het niet zo'n aangename ervaring vonden om opgebeld te worden door je tante met de melding dat hun zoon dacht dat hij dood was :P
Klik om te vergroten...

Mah, vrij redelijk... al waren we wel geschrokken...
Ze waren alleen benieuwd hoe het kwam.. omdat ik zei dat ik geen idee had

De hulpdienst huisartsen post zei dat ik misschien een psychose had gekregen, omdat ik dus 2 dagen al geen honger had :P

En mijn eigen huisarts deed gelukkig geen onderzoek, ze zei dat omdat ik al 2 dagen niet veel had gegeten, ik waarschijnlijk suiker tekort had... en dat ik heel raar wakker werd, en daardoor niet wist waar ik was :P

Naja, dat accepteerde mijn ouders wel als rede dat de gebeurde... Ik moet nu alleen wat meer suiker eten van ze (meer snoepen, enzo :P ) maar daar kan ik niet zo mee zitten... best chill eigenlijk xD
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lol, veel geluk dat ze zo lichtgelovig zijn dan :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
inderdaad voer de voor de hongerige media ....


vasten voor je paddos is nog wreder dan de paddos rectaal injecteren.

:wink:

Wanneer plan je de volgende sessie ?>

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."