Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNootmuskaat right now!

Nootmuskaat right now!

42 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou je dat nog wel gaan proberen joh?
Voor je het weet ben je zo ziek als een hond, en het vermoeden bestaat dat het in hogere dosissen ook nog behoorlijk kankerverwekkend kan zijn.
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hoop voor je dat je je goed ingelezen hebt
hoe dan ook veel suc6
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb me zeker goed ingelezen, ben goed voorbereid heb de komende dagen vrij, + iemand die mij kan steunen of eventueel in de gaten kan houden bij me.
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#4
uuhm vraagje, wat doet nootmuskaat precies?
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel succes kerel!
Laat zeker iets weten, ik lees er graag over morgen op mn werk :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Succes.. Ik heb gehoord dat een lucifer doosje een goede doses is, 3 noten is wel correct denk ik.
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tostini zei:
uuhm vraagje, wat doet nootmuskaat precies?
Klik om te vergroten...


Volgens de dingen die ik gelezen heb zal het zorgen voor een trippy effect, kan neigen tot een delerium.. maar we zullen zien.. voel me op het moment zeer zwaar stoned.. btje zelfde gevoel als wanneer paddo's beginnnen te werken
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#8
ben het ook constant aan het snuiven, geeft een best oppeppend gevoel heb i khet gevoel
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kxtel zei:
ben het ook constant aan het snuiven, geeft een best oppeppend gevoel heb i khet gevoel
Klik om te vergroten...


ligt er aan wat je snuif dan :grin:


verder nog effect?
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#10
space scientist was me net voor, wat ben je aan het snuiven? :P
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#11
het muskaat poeder wat ik naast het zakje met 5 noten had gehaalt.. had ergens gelezen dat het gesnoven kon worden.. dus probeer dat ook.. brand wel in je neus btje als speed
net nog de andere 2 noten opgegeten uit het zakje,, iets van 25 gram nootmuskaat nou geconsumeert, ongeveer het maximum voordat het gevaarlijk gaat worden uit wat ik heb gelezen.. me kamer lijkt mistig op het moment.. miscien komt dat van de 2 jonko's die ik ehb gerookt maar zal toch overdreven veel rook vanaf komen dan... de andere 2 noten in de staafmixer gedaan trouwens en door een glas melk gegooit, bevalt me beter als de citroen , je proeft de nootmuskaat alleen als nasmaak! perfect dus.. voel me zo stoned :P
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#12
wie is je noten dealer, de supermarkt? :P :beer:
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja man appie heijn toch! definitly de goedkoopste tripmiddel.. 3 euro nog wat betaald voor zakje noten en doosje poeder.. ( 3 euro voor 40 gr.. was alles maar zo!)
of het echt chill is moet nog blijken :wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zijn het wel verse? Heb gelezen dat als ze niet vers zijn dat je er dan niks aan hebt...

Zo ja, een goede reis toegewenst.
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja hele noten zijn verse, het is geen poeder ik rasp ze in de blender.

ik had ook mijn twijfels over dat ze vers of niet vers waren.. de verpakking zegt verse nootmuskaat, maar het is natuurlijk niet hoe de noot aan de boom hangt bij wijze van spreken hij is waarschhijnlijk al een tijd gedroogd, al waren ze nog wel aardig zacht
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Duurt het inslaan niet al erg lang trouwens? Als je ze om 20.30 innam en je nu slechts een vaag anders gevoel hebt? Of hoort dat?
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#17
daar had ik het net over met m'n huisgenoot. heb al wel weirde shit meegamakat aar not niet echt visuals
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#18
inslaan zou moeten gebeurenvanaf 3 uren na inname nou geloof mij hij is ingeslagen.. had net het gevoel dat me hoodf van me nek af zou breken en over de grond weg zou rollen de huiskamer in... sick
visuals zijn vanaf 6 uren na inname.. kijk eens naar die trip report van nootmusskaat die persoon heeft 5 noten gegeten, ik zit op 4 hij gaat slapen waarna hij wakker word in een dilerium 6+ uren later ik weet niet wat gaat gebeuren
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha, ik wens je veel plezier toe. Ik ga van een goede nachtrust genieten. Laat het niet naar je kop stijgen en geniet van de nieuwe ervaring!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
neem toch lsd ......

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."