Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA rectaal?

LSA rectaal?

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shivshamboo zei:
ErnstJünger zei:
Ben je écht zeker dat je die LSA wilt nemen?

Ik ben ook tegen alle adviezen ingegaan en heb de afgrijselijkste trip gehad. Het zuigde ongelofelijk!
Ach ja, mischien moet je het gewoon doen. To get it out of your system, zoals ze zeggen.
Het zal je wat ziek maken, maar na een nachtje slapen zal ook dat verleden tijd zijn...

Hou ons op de hoogte...
Klik om te vergroten...

Van LSA is nog nooit ziek geworden :confused: Waaar je je ziek van word, zijn alle andere (niet psychoactiefe)stoffen die je tot je neemt, als je niet de moeite neemt om een zuiver extract te maken. Dat geld voor alle organische alkaloiden .
Mij zou je bv. nooit een cactus ,of zelfs zo paddo's zien opvreten. Voor al dit soort dingen zijn relatief makkelijke extractie processen, die de aanslag op het lichaam er een stuk aangenamer van maken.
Klik om te vergroten...

Scheelt inderdaad maar als je ziet hoe schadelijk vrijwel alle hallucinogenen zijn, vrijwel niet, dus maakt je een misselijkheidje of iets dergelijks je neit uit kan het ook prima in het orginele product na mijn mening :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ErnstJünger zei:
Ben je écht zeker dat je die LSA wilt nemen?

Ik ben ook tegen alle adviezen ingegaan en heb de afgrijselijkste trip gehad. Het zuigde ongelofelijk!
Ach ja, mischien moet je het gewoon doen. To get it out of your system, zoals ze zeggen.
Het zal je wat ziek maken, maar na een nachtje slapen zal ook dat verleden tijd zijn...

Hou ons op de hoogte...
Klik om te vergroten...

Ik wou een extract maken om op het tshitraka festival te nemen dus report duurt nog wel even...

Wat je verdere reactie betreft vind ik dat iedereen anders reageert op bep. middelen. Misschien heb ik wel de trip van mijn leven!!! Jou referentie kader is het mijne niet en ik wil graag op de hoogte zijn wat dingen met me doen... Het bestaat niet voor niets...

X
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
En daar ligt Drientje geestelijk en psychisch helemaal verlamt in haar bed te genieten van de kramp die ze in haar benen heeft, maar zich niet kunnen bewegen om een je benen in een andere positie te leggen. Ik vond het vreselijk en dit duurde 10 uur lang.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
jcutter123 zei:
En daar ligt Drientje geestelijk en psychisch helemaal verlamt in haar bed te genieten van de kramp die ze in haar benen heeft, maar zich niet kunnen bewegen om een je benen in een andere positie te leggen. Ik vond het vreselijk en dit duurde 10 uur lang.
Klik om te vergroten...

Oke je hoort het drientje, lsa is een kut drug waarvan je alleen maar pijn in je lichaam krijgt en een afschuwelijke trip vol misselijkheid en braaksel :openmouth: jongens pls lul niet zo slap anders krijg je een pijp in je bek geramd :wink: :P
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter123 zei:
Het is een scenario wat mij helaas overkwam.

Enne, laat die pijp maar zitten :flushed:
Klik om te vergroten...

:smilingimp: r u affraid for yourself :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Man, ik voelde me net Neo waar een kabel uit zijn kop werd getrokken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
pythregius zei:
jcutter123 zei:
Het is een scenario wat mij helaas overkwam.

Enne, laat die pijp maar zitten :flushed:
Klik om te vergroten...

:smilingimp: r u affraid for yourself :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat mag toch wel duidelijk zijn?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
LSA zou ik niet doen op een festival drientje! Hoewel het vast erg leuk kan zijn is de kans op een hoge bodyload en/of misselijkheid niet klein (ervaring), dus beter probeer je het eerst eens thuis en doe je op dat festival was acid, werkt ook veel langer en is veel leuker! :grin:

En jcutter, je had de pijp in je smoel en toen...? al gerookt?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
En jcutter, je had de pijp in je smoel en toen...? al gerookt?
Klik om te vergroten...
En toen begon ik te gillen volgens omstanders. In mijn beleving deed ik zo goed mogelijk mijn best om zuurstof binnen te krijgen. Ik voelde me net een kind die met winterkleding het zwembad werd ingeflikkerd en niet meer naar boven kon komen :sunglasses: DMT is nu niks voor mij, misschien probeer ik het over een tijdje weer. Het was een zeer interessante en kleurrijke ervaring.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Skippy zei:
Sick, drugs in je reet stoppen.
Klik om te vergroten...

onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
LSA is een koning, maar het kan vermoeiend zijn. As for myself, ik heb 30 uur in bed gelegen, waar het warm en veilig was. In die 30 uur heb ik de vetste shit gedaan in mijn gedachtes. Ik kon overal zijn in mijn herrineringen, alsof ze in een boek stonden en ik moeiteloos de pagina's om kon slaan. Sinterklaas als klein kind, mijn moeder in verwachting van m'n zusje, m'n eerste keer op de 600cc, vakanties van meer dan 10 jaar geleden en andere mooie herrineringen waar ik nooit meer aan dacht. Het was alsof ik er echt was, en sindsdien kan ik veel dingen van lang geleden ook veel makkelijker terug halen. Ik ben maar 1 keer misselijk geweest, en dat was toen ik onder de douche stond (wat overigens een aparte ervaring was!). Ik heb niet over moeten geven, je raakt gewend aan de misselijkheid.
Ik heb onlangs nog een potje HBW aangeschaft, maar heb nog niet de kans gehad om het te gebruiken.

Zorg wel dat je goed blijft drinken, ik was compleet naar de klote na die 30 uur omdat ik mezelf er niet toe kon zetten om te drinken. Eten daarintegen ging wel erg lekker, ik heb hele zakken drop opgevreten, met als gevolg een ontiegelijke plakbek. Have a safe journey! :wave: :hearteyes:
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb 1 keer LSA gedaan, ik ben best veel misselijk geweest, iets wat tijdens het trippen langzaam weg ging (ik moest wel liggen), ik heb daar de hele tijd in een donkere kamer gelegen, ik wist niet of ik aan het dromen was of gewoon vaag was. Daarna werd ik de trip echt de baas en kon ik het heel goed sturen. Ook heb ik liggen huilen, een verademing was dat.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Adrenochroom zei:
LSA zou ik niet doen op een festival drientje! Hoewel het vast erg leuk kan zijn is de kans op een hoge bodyload en/of misselijkheid niet klein (ervaring), dus beter probeer je het eerst eens thuis en doe je op dat festival was acid, werkt ook veel langer en is veel leuker! :grin:[\\quote]

Is een leuk idee adreno, maar ik ga dit jaar naar 4 festivals en om ze nou allemaal op de acid mee te maken... Ik dacht lsa omdat er in de beschrijving bij Azarius stond dat het leek op lsd, dan probeer ik dat. Achteraf blijkt dat dus niet zo te zijn.

X
Klik om te vergroten...
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Adrenochroom zei:
LSA zou ik niet doen op een festival drientje! Hoewel het vast erg leuk kan zijn is de kans op een hoge bodyload en/of misselijkheid niet klein (ervaring), dus beter probeer je het eerst eens thuis en doe je op dat festival was acid, werkt ook veel langer en is veel leuker! :grin:[\\quote]

Is een leuk idee adreno, maar ik ga dit jaar naar 4 festivals en om ze nou allemaal op de acid mee te maken... Ik dacht lsa omdat er in de beschrijving bij Azarius stond dat het leek op lsd, dan probeer ik dat. Achteraf blijkt dat dus niet zo te zijn.

X
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik zou zeggen, als de festivals buiten zijn, mooi weer en vertrouwde personen mee, probeer het lekker? buiten kun je altijd even weg vlkuchten naar rustige plekjes, en weet niet of het goa festivals zijn, maar mocht dat zijn dan kun je altijd ook in een ambient area chillen, perfect voor dingen zoals lsa en paddo's vind ik zelf.

greetz
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shivshamboo zei:
Van LSA is nog nooit ziek geworden :confused: Waaar je je ziek van word, zijn alle andere (niet psychoactiefe)stoffen die je tot je neemt, als je niet de moeite neemt om een zuiver extract te maken. Dat geld voor alle organische alkaloiden .
Mij zou je bv. nooit een cactus ,of zelfs zo paddo's zien opvreten. Voor al dit soort dingen zijn relatief makkelijke extractie processen, die de aanslag op het lichaam er een stuk aangenamer van maken.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk.

Ik projecteerde mijn eigen negatieve ervaring gewoon. Maar ik moet gewoon vaststellen dat de meerderheid van alle LSA-trips reports nu eenmaal negatief is.
Maar als je kan extraheren, verandert dat de zaak natuurlijk.

Je hebt overschot van gelijk door dit te benanderen: al ben ik helaas geen chemicus noch aspirant-chemicus om zoiets door te voeren.

Ik heb er noch de tijd noch de kennis voor. En als ik eerlijk ben nog minder het talent om zoiets te doen. :grin:
Ik laat het extraheren dus aan anderen over...
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#16
ErnstJünger zei:
Ik heb er noch de tijd noch de kennis voor. En als ik eerlijk ben nog minder het talent om zoiets te doen. :grin:
Ik laat het extraheren dus aan anderen over...
Klik om te vergroten...



Ik heb de mazzel dat mijn vriend uit Antartica zo af en toe één van z'n Husky's naar me toestuurt met een testsample van z'n experimenten, want zelf heb ik ook nog nooit een extractie gedaan. :P
Zelf heb ik net zo weinig talent als jou waarshijnlijk. :wink:

Wel lees ik wel eens de technieken die de eenzame sneeuwpop toepast in zijn experimenten, en meestal lijken deze mij meestal niet al te moeielijk. :confused:

:wave:[/img]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."