Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddoreceptjes

paddoreceptjes

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi hoi

ik heb nu ng een anderhalve portie gedroogde mexicaantjes ligge en ze stinken enorm een zeer zure geur :( iemand een ideetje om dit te verwerken in eten?
laat jullie rijkelijke fantasie maar lopen :grin:

ikzelf dacht ze met gesmolten chocolade te eten :P
tenzij ik iets beters ontdek hehe

greeetzz
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paddo's verknipen, theezakje legen en daar de paddo's indoen, in bijna kokend water doen waar citroensap inzit, tijdje laten trekken en drinken maar!

wat ik me wel afvraag, is dit nou sterker, zwakker of maakt 't niets uit in vergelijking tot opeten?
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat ik me wel afvraag, is dit nou sterker, zwakker of maakt 't niets uit in vergelijking tot opeten?
Klik om te vergroten...

:confused: wat bedoel je?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Adrenochroom zei:
Paddo's verknipen, theezakje legen en daar de paddo's indoen, in bijna kokend water doen waar citroensap inzit, tijdje laten trekken en drinken maar!

wat ik me wel afvraag, is dit nou sterker, zwakker of maakt 't niets uit in vergelijking tot opeten?
Klik om te vergroten...

Als het goed is, moet het sterker zijn. Als de psilocybine in een vloeistof is getrokken wordt het sneller afgegeven aan het bloed dan wanneer het in een vaste stof zit. Een vaste stof kost veel meer tijd om te metaboliseren.
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#5
oke maar ik denk dat als ik ze in de thee doe zal die zure geur/smaak niet weggaan. andere ideetjes eventueel?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er muntthee bij doen en wat honing? :P

Ik lees ook wel eens dat mensen ze in een omeletje bakken, wat kaas eroverheen en stevig kruiden en klaar is psysurfer!
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#7
met eitje hebk ooit eens gedaan maar dan ware ze vers. kzal het dan wel met thee probere en dan maar surfen :grin:
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoelang zou je paddothee kunnen bewaren? Dus bijvoorbeeld maandag maken en dan woensdag pas drinken ofzo
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
blenden met vers sapje :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."