Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"erikdw zei: lijkt me ook leuk om op mijn to do lijst te zetten... is de combinatie met cannabis een aanrader? Klik om te vergroten... Bijna alles is goed te combineren met cannabis, vind ik.... Maar gister weer keta gebruikt en had tijdens het trippen bijzonder weinig zin in jointjes..."
"Bij de Blokker isch duur..."
"Soms heb ik hoofdpijn, vergelijkbaar met migraine (of spanningshoofdpijn, hoe dan ook vrij kut en niet te verhelpen met paracetamol oid). Dit komt door een ongeluk van een aardige tijd geleden. Als de pijn niet te dragen is gebruik ik diclofenac (zo min mogelijk). Uit ervaring is dit niet de beste combi met alcohol, want al na 1 a 2 drankjes ben ik aangeschoten/ dronken, wel lekker goedkoop en niet perse heel schadelijk. Nu is het zo dat ik graag drugs gebruik, niet teveel maar ook niet te weinig. Het liefste mdma en keta (en hasjiesj maar dat vind ik niet echt en drug :P ) Ik heb nog niet eerder drugs gebruikt, behalve jointjes en alcohol, na het slikken van de diclofenac. Ik ben dat ook niet perse van plan maar ik vraag me af of er iets bekend is over drugs (en dan vooral keta, aangezien dit ook een soort pijnstiller is) gecombineerd met pijnstillers/medicijnen...? Ik heb wat rondgezocht op het forum maar ben niet zo'n ster met internet, dus als er al iets over te vinden is dan zie ik de link graag!"
"Tegenwoordig moeten gevonden voorwerp bij de gemeente worden aangegeven/ ingeleverd, niet bij de politie.... Daarbij bestaat de mogelijkheid dat de vinder het voorwerp zelf bewaard voor de eigenaar in plaats van het bij de gemeente af te leveren. Hopen dat het om een aardige vinder gaat die de pillen niet aangeeft bij de gemeente of politie. Succes!"
"Ik ga het vanavond proberen en ben reuzebenieuwd!"