#1
pas als je je ogen dicht hebt ga je de droomwereld in ![:grin:]()
J0rrit zei:Dumpy zei:Ja ik zette het er mischien beetje verkeerd neer. Maar als je je ogen open houd zie je alleen maar wat visuals en je voelt natuurlijk die DMT rush. Maar verder heb je er niet echt iets aan, dus is het eigenlijk best zonde van je DMT.
Als je je ogen dicht doet dan kom je echt in DMT Hyperspace. Toen ik een breakthrough had en ook bij een paar andere heftige trips was ik ook niet meer bewust of ik m'n ogen open of dicht had. Maar ik had ze zeker wel dicht, anders kom je niet in de 'DMT wereld'.
Zelfde een beetje dus als je veel MDMA ophebt en in bed ligt bijvoorbeeld? Dan probeer je te slapen bijvoorbeeld en zie je allemaal super gedetailleerde beelden en denk je dat je opeens met je vrienden in de stad loopt, opeens schrik je wakker en merk je dus dat je je ogen dicht had, terwijl het net leek alsof je ze open had en daar liep bijvoorbeeld.
Of dat je gewoon met je ogen dicht nog steeds het beeld ziet van je kamer toen je ze nog open had, en dus dan het verschil niet voelt tussen open en dicht.
?

Is dat zo? Ik heb het nu 1 keer gedaan, maar ik kon niet kiezen of ik mijn ogen open of dicht wilde hoor. Volgens mij ging ik een soort van out ofzo en toen ik bijkwam herkende ik pas weer dingen in mijn kamer, dus toen gingen de ogen blijkbaar pas weer open :þDumpy zei:Ja het probleem is dat je je ogen heletijd open houdt. Dan werkt het ook niet echt..
Dumpy zei:Ja ik zette het er mischien beetje verkeerd neer. Maar als je je ogen open houd zie je alleen maar wat visuals en je voelt natuurlijk die DMT rush. Maar verder heb je er niet echt iets aan, dus is het eigenlijk best zonde van je DMT.
Als je je ogen dicht doet dan kom je echt in DMT Hyperspace. Toen ik een breakthrough had en ook bij een paar andere heftige trips was ik ook niet meer bewust of ik m'n ogen open of dicht had. Maar ik had ze zeker wel dicht, anders kom je niet in de 'DMT wereld'.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."