Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszak paddo's

zak paddo's

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Equadoriaanse zijn normaal gesproken niet met zwart en groen. Ik zou ze even afspoelen onder een koude kraan voor je ze eet en niks eten wat groen is of harig, dan komt het wellicht wel goed.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vandaag met een paar vrienden paddo's gekocht, we wilden eerst een bakje, maar de verkoper zei dat hij nog een zak vers geknipte paddo's had, dus we kregen zo'n zak in de hand gedrukt, wat moeten we hier nu mee aan, dit zijn ze.



Ik weet niet hoeveel dit weegt maar is dit genoeg/te veel voor 4-5 personen, en hoe vinden jullie ze eruit zien, ik moet zeker weten wat ik eet.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind ze er walgelijk uit zien, heb wel echt altijd mooiere paddo's dan dat gehad. Welke soort is het en weet je hoe veel gram?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind ze er inderdaad niet geweldig uit zien. Als je zeker wilt weten wat je eet, waarom heb je dan niet gewoon bakjes gekocht? Dan weet je welke soort en hoeveel het weegt.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij equadoriaanse, maar daar waren ze niet echt duidelijk over, ze zien er met het oog wel iets beter uit, wat kan ik nu doen dan?
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet het ook niet zeker, ik heb het in een waas meegekregen, ze hadden daar al equadoriaanse, maar die waren smaller en kleiner, deze zijn groen aan de onderkant van de steel, en de kopjes zijn zwart aan de onderkant, maarja bedankt voor je antwoord, dat biedt al iniedergeval wat perspectief.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze zijn gedeeltelijk geoxideert, zijn ze nog stevig en stinken ze niet? Je kan al die groene onderkantjes er gewoon een beetje afsnijden, die kan je beter niet eten. Als de boevnkant van de hoedjes de oorspronkelijke oranje achtige kleur nog heeft is het denk ik wel in orde.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
zijn ze nog stevig en stinken ze niet? .
Klik om te vergroten...

ja inderdaad.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekkere verkoper, een grote zak zonder gewicht of soort te vermelden meegeven. Weeg ze zelf even? Als het voor 4 a 5 personen zou zijn, zal het (als het geen Hawaiaantjes zijn, wat me sterk lijkt) zo tussen de 120 - 150g moeten zijn.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
het ziet er echt onwijs vies uit
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het zijn inderdaad wel wat van de lelijkste paddo's ooit, maar als ze stevig zijn en niet stinken denk ik dat oxidatie deze walgelijk-uitziend-heid veroorzaakt heeft en in dat geval: fijne trip gewenst. Ik zou het wel afwegen en van je ervaring af laten hangen of je 25, 20 of 30 of meer gram vers neemt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijp zei:
je bedoeld dat als er zuurstof of warmte bijkomt, ze donker vekleuren?

We hebben vroeger paddo's uit amsterdam gehaald die waren aan het begin van de dag mooi, en aan het eind ook groen en zwart viezig, maar ze deden het wel.
Klik om te vergroten...

Ja, door zuurstof.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
report? 0=D

Ik moet zeggen dat ik het wel dapper vind dat je ze opgegeten hebt :P Het ziet er niet bepaald appetijtelijk uit.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fijn dat ze een goede trip opleverden, dan zagen ze er smerig uit maar waren ze mooi van binnen haha.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zijn die paddo's nog te verkrijgen in de smartshop? Dacht dat eind vorige maand het verkoop verbod zou komen?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Zijn die paddo's nog te verkrijgen in de smartshop? Dacht dat eind vorige maand het verkoop verbod zou komen?
Klik om te vergroten...

Ach het kabinet heeft op zijn zachtst gezegd niet zo'n haast... Ze hebben het nu over september.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
phy zei:
Flameon zei:
Zijn die paddo's nog te verkrijgen in de smartshop? Dacht dat eind vorige maand het verkoop verbod zou komen?
Klik om te vergroten...

Ach het kabinet heeft op zijn zachtst gezegd niet zo'n haast... Ze hebben het nu over september.
Klik om te vergroten...
ze hopen vast op extra ongelukjes..
zie je wel, zeggen ze dan..nog meer ongelukjes! :wink:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#18
pieter-b zei:
phy zei:
Flameon zei:
Zijn die paddo's nog te verkrijgen in de smartshop? Dacht dat eind vorige maand het verkoop verbod zou komen?
Klik om te vergroten...

Ach het kabinet heeft op zijn zachtst gezegd niet zo'n haast... Ze hebben het nu over september.
Klik om te vergroten...
ze hopen vast op extra ongelukjes..
zie je wel, zeggen ze dan..nog meer ongelukjes! :wink:
Klik om te vergroten...

Ach al die kuttoeristen zitten nu toch in oostenrijk/zwitserland
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#19
je bedoeld dat als er zuurstof of warmte bijkomt, ze donker vekleuren?

We hebben vroeger paddo's uit amsterdam gehaald die waren aan het begin van de dag mooi, en aan het eind ook groen en zwart viezig, maar ze deden het wel.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#20
zeer geslaagde trip geweest :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."