#1
Equadoriaanse zijn normaal gesproken niet met zwart en groen. Ik zou ze even afspoelen onder een koude kraan voor je ze eet en niks eten wat groen is of harig, dan komt het wellicht wel goed.
azgaza zei:zijn ze nog stevig en stinken ze niet? .
Lijp zei:je bedoeld dat als er zuurstof of warmte bijkomt, ze donker vekleuren?
We hebben vroeger paddo's uit amsterdam gehaald die waren aan het begin van de dag mooi, en aan het eind ook groen en zwart viezig, maar ze deden het wel.
Flameon zei:Zijn die paddo's nog te verkrijgen in de smartshop? Dacht dat eind vorige maand het verkoop verbod zou komen?
ze hopen vast op extra ongelukjes..phy zei:Flameon zei:Zijn die paddo's nog te verkrijgen in de smartshop? Dacht dat eind vorige maand het verkoop verbod zou komen?
Ach het kabinet heeft op zijn zachtst gezegd niet zo'n haast... Ze hebben het nu over september.
pieter-b zei:ze hopen vast op extra ongelukjes..phy zei:Flameon zei:Zijn die paddo's nog te verkrijgen in de smartshop? Dacht dat eind vorige maand het verkoop verbod zou komen?
Ach het kabinet heeft op zijn zachtst gezegd niet zo'n haast... Ze hebben het nu over september.
zie je wel, zeggen ze dan..nog meer ongelukjes!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."