Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpen Eye Visuals met DMT

Open Eye Visuals met DMT

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van me heeft net 20 min geleden DMT gerookt. Ik rookte niet mee(maar goed ook)en kon hem dus zodoende een beetje bestuderen. Hij was heel erg bewegelijk, zo erg dat ik op een gegeven moment naast hem ging zitten zodat hij zichzelf niet zou bezeren. Zijn ogen waren continu open en hij claimt met open ogen meer te zien dan met ogen dicht.

Zijn er mensen die dit ook kennen? Tot nu lees ik eigenlijk alleen maar dat iedereen zijn ogen dicht doet! Ik zelf zie ook meer met mijn ogen dicht, kleuren neem ik bijv. niet waar met mijn ogen open, en hij wel. Als hij zijn ogen dicht doet is het grijs, en niets anders.

Ben ik de enige die dit vreemd vind?

X
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met ogen open kan je op DMT wel vreemde visuals ziet, maar met ogen dicht zie je altijd meer. Mischien is het bij hem wel een angst om z'n ogen dicht te doen?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik trip best vaak met DMT met mijn ogen open omdat als ik ze dicht doe zie ik bijna altijd precies dezelfde visuals. Ik had ook een hele lange tijd geen breakthroughs. Ik zie zelf met me ogen open enorm veel kleuren, vaak de jamaicaanse kleuren, en heb ook wel eens een soort van regenboog in mijn kamer gehad :openmouth: . Maar als ik met me ogen dicht doe is het alles behalfe grijs, alleen ik heb vaak dezelfde visuals en daarom trip ik liever met ogen open. :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
Ik trip best vaak met DMT met mijn ogen open omdat als ik ze dicht doe zie ik bijna altijd precies dezelfde visuals. Ik had ook een hele lange tijd geen breakthroughs. Ik zie zelf met me ogen open enorm veel kleuren, vaak de jamaicaanse kleuren, en heb ook wel eens een soort van regenboog in mijn kamer gehad :openmouth: . Maar als ik met me ogen dicht doe is het alles behalfe grijs, alleen ik heb vaak dezelfde visuals en daarom trip ik liever met ogen open. :P
Klik om te vergroten...

Hoeveel rook je en met wat voor pijp? want DMT kan echt veel intenser als dat...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb verschillende hoeveelheden geprobeerd van 20 mg tot 80 mg. Maar meestal neem ik 50 mg. Ik heb ook op veel verschillende manieren geprobeerd te roken aangezien ik maar geen breaktrough kreeg. Ik heb een puurpijpje geprobeerd, zo'n kleine glazen vaporizer, en de cola-fles manier met de laagjes as (werd mij aangeraden). De Cola fles manier gebruik ik het meest, en ik krijg hierbij bijna alles in een keer binnen, en de DMT verbrand ook niet.

Misschien ligt het aan de DMT? Ik lees hier dat het bij de meeste wit of geel is. Maar ik heb meer bruine/rode kristalletjes.

Ik ben trouwens wel een breaktrough gehad, al was dit maar 1 keer. Ik kwam toen in een ruimte met allemaal mannen en vrouwen die met elkaar aan het dansen waren op een berg met uitzicht op zee, toen later kwam ik in de andere kamer en zag ik 2 goden die. 2 hindoe-goden. de ene had 4 armen, en rechts daarnaast zat een olifant mens...

Misschien heb ik wel zwakke DMT, misschien ben ik ongevoelig. Ik weet het niet.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
bruine/rode dmt klinkt inderdaad niet helemaal goed...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, Dan ga ik maar eens opzoek naar een andere source, want ik heb ook wel eens zitten twijfelen aangezien andere mensen altijd zulke heftige ervaringen hebben.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is drempelwaarde.

Rook eens 100 mg en zuig het geheel je systeem in todat je bijna stikt.

Er is geen jij en een waarneembare wereld zoals met LSD, Mescaline, Aya of Paddo's waar je in tript.

Het ik kent z'n bestaan niet meer, er is enkel nog data, zonder controle, grenzen, opzet of begrip. Een dimensie zonder jou.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Atropa zei:
Dit is drempelwaarde.

Rook eens 100 mg en zuig het geheel je systeem in todat je bijna stikt.

Er is geen jij en een waarneembare wereld zoals met LSD, Mescaline, Aya of Paddo's waar je in tript.

Het ik kent z'n bestaan niet meer, er is enkel nog data, zonder controle, grenzen, opzet of begrip. Een dimensie zonder jou.
Klik om te vergroten...

En met je ogen open dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."