Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQuick paddovraagje

Quick paddovraagje

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een tijdje geleden nog een halve bak mexicaantjes gehad, ik was een beetje in een meh mood, wou niet bad gaan maar ik had het een vriend beloofd (Ja, slechte tripomstandigheden weet ik, laat me nou maar :P)

Ik had patroontjes in de boomschors door, kleuren leken net dat beetje sterker, en ik vond alles heel leuk. Ik zat aan de rivier. Een tijdje later kreeg ik een paranoia dat m'n vader vanaf de andere kant van de rivier naar me zat te kijken (Zou niet eens kunnen) hoe ik zat te trippen... Niet leuk dus, zat niet lekker in m'n vel. Een tijdje later was het weer over en amuseerde ik me kostelijk met het vuurtje dat we hadden gemaakt (was echt prachtig met paddo's :hearteyes: )

Dus tja, het was geen diepe trip, geen grote vaagheid, echt rare gedachten, serieuze visuals, etc... Maar tja, ik kon me er best wel vermaken. Gewoon doen, trippen zul je wel, maar niks spectaculairs...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, allebei een half bakje is goed, zeker als het zijn 1e keer is.

Veel plezier :grin:
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga paddo's met iemand doen die ik al een tijd ken (aardige jongen die het eens wil doen). Hij doet het voor het eerst, we gaan mexicaantjes doen. Nou ben ik nogal groot (190, 105 kilo), merk ik sowieso wat van een half bakje mexicaantjes? Ik ga een bakje met hem delen (hij durft niet hele te doen). Ik heb nog nooit mexicaantjes gedaan (altijd phil. stones (truffels) of equadoriaanse).

Heb ik daar wat aan? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."