Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's zwart geworden, weggooien of niet ?

paddo's zwart geworden, weggooien of niet ?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb ze destijds gegegooid, het is namelijk wel een bederving. Ik durf niet zeker te zeggen of het nou wel of niet kan, probeer en dan weten we het allemaal :)
D
D-RobLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb woensdag paddo's gekocht, in de frigo bewaard, gister zagen ze er nog normaal uit en vandaag zijn ze volledig zwart
verval datum is 26/11
nu is mijn vraag kan ik dit riskeren of word je er rotziek van ?
alle meningen of ervaringe zijn welkom

wat ik nog was vergeten te zeggen, ze zijn niet meer vochtig maar echt kletsnat

nu dacht ik als je de sappen eruit trekt en thee ofzo van maakt messchien beter is ?
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een van de stoffen waarvan je gaat trippen die in paddo's zit (psilocybine) zorgt er ook voor dat paddo's donkerblauw worden als ze kneuzen. Het is dus vrij normaal dat je paddo's donker worden.

Volgens mij zijn ze dus gewoon nog goed.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
yeah gooi ze gewoon in de soep, komt wel goed :grin:
D
D-RobLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben begonne met 2 steeltjes en heb ondertusse al iets meer als een portie opgeten, waarvan ongeveer de helft thee
ondertussen al verschillende uren verder en ik merk niks :confused:
het is nog maar de 2de keer dat ik paddo's probeer, eerste keer mexicaanse : geweldige ervaring
dit keer hawaiaanse en ik ben nuchterder dan ik ooit geweest ben op een vrijdag avond
heb dan ook nog 3 repen pure chocolade gevrete
iemand een verklaring ?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hebje ze in koelkast of vriezer bewaard? In de vriezer gaan de stoffen kapot volgensmij?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb wel eens een béétje zwart geworden paddo's gegeten, die had ik de hele dag in een plastic zak rondgedragen terwijl het 25 graden was, en die waren dus een beetje bedorven. Was nog een prima trip maar ik had er wel een paar uur buikpijn van wat ik normaal niet van paddo's heb.
N
NijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
weet iemand hier iets op dan ?

want ik heb zo ook .. die paddo's & bij mij zijn ze ook zwart en vochtig geworden.. ik wil ze best nog even eten enzo, maar ik heb geen zin om de hele dag/nacht kotsend door te brengen,

weet iemand iets? (A)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
gember er bij eten,, dat houd de smaak van de paddo,s wel op de achtergrond
en de hete smaak (stoffen) van de gember zorgt ervoor dat die paddo,s niet gaan rotten in je buik :wave:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
thee van de paddo,s zetten
zo voorkom je dat je paddovezels (paddovlees) binnenkrijgt,
zonder paddovlees worden die paddo,s beter verdragen door de buik
D
D-RobLid
01-01-2024, 00:00
#11
edwin__ zei:
ik heb ze destijds gegegooid, het is namelijk wel een bederving. Ik durf niet zeker te zeggen of het nou wel of niet kan, probeer en dan weten we het allemaal :)
Klik om te vergroten...

voor degenen die het willen weten, ik heb op het moment zelf en de dag erna geen enkel neveneffect gehad
geen buikpijn ofzo, had wel een voorgevoel dat ik de dag erna mij slecht zou voelen maar ik voelde mij perfect normaal

had hier nog ergens gelezen dat iemand met zwarte paddo's wel effect heeft ghad dus kzou zeggen voor wie het nog ooit meemaakt, het is het proberen waard :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."