#1
Congratulations !! It's a... uh ... mushroom ?
Hoe ga je 'm (of haar) noemen ?
Hoe ga je 'm (of haar) noemen ?
RSW zei:Congratulations !! It's a... uh ... mushroom ?
Hoe ga je 'm (of haar) noemen ?
KoxBox zei:Heb je al getript op de B+? Ben deze soort namenlijk ook aan het kweken en ben wel benieuwd naar de sterkte van deze paddestoel.
shokora zei:Ik zou wel eerst wat minder nemen dan normaal. In mijn ervaring zijn zelf gekweekte cubensis harder dan cubensis uit de smartshop (hoe dit kan?). Normaal ga ik op 30g verse mexicaantjes uit de smartshop niet zo heel erg hard, maar ik krijg het zelfde effect met ongeveer 1,5g gedroogde van mijn eigen kweek.
Dus ik zou eerst even de helft nemen van wat je normaal neemt. Bijpakken kan altijd maar als je het eenmaal gegeten hebt is er geen weg meer terug :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."