Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddestoel te groot voor growbox-filterzak.

Paddestoel te groot voor growbox-filterzak.

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#1
Congratulations !! It's a... uh ... mushroom ?

Hoe ga je 'm (of haar) noemen ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fotooooo :grin:

'k wil die reuze paddo wel zien :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Komt ie: :grin:

Ik heb ter vergelijking een GROOT lucifersdoosje ernaast gelegd (ik kwam er later achter dat deze lucifersdoosjes er ook zijn in een kleine variant, beetje dom dus :P ).

M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo, dat ding hoort onder de wapenwet als je het mij vraagt
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
RSW zei:
Congratulations !! It's a... uh ... mushroom ?

Hoe ga je 'm (of haar) noemen ?
Klik om te vergroten...

Wat dacht je van Prince Toadstool III? :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Damn, die wil ik wel als beeld van god hebben :tearsofjoy:

Maar dat is wel een zieke grote,
ziet er smakelijk uit :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, achja, hij is door het droogproces wel flink gekrompen helaas. :(
Maar evengoed is het een flinke jongen, ik denk dat ik hem als laatste gaan opeten, anders is het een beetje zonde, hij is zo mooi. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb je al getript op de B+? Ben deze soort namenlijk ook aan het kweken en ben wel benieuwd naar de sterkte van deze paddestoel.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Heb je al getript op de B+? Ben deze soort namenlijk ook aan het kweken en ben wel benieuwd naar de sterkte van deze paddestoel.
Klik om te vergroten...

Nog niet, ik trip niet enorm vaak, maar zodra ik dat wel heb gedaan laat ik het je weten. :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou wel eerst wat minder nemen dan normaal. In mijn ervaring zijn zelf gekweekte cubensis harder dan cubensis uit de smartshop (hoe dit kan?). Normaal ga ik op 30g verse mexicaantjes uit de smartshop niet zo heel erg hard, maar ik krijg het zelfde effect met ongeveer 1,5g gedroogde van mijn eigen kweek.

Dus ik zou eerst even de helft nemen van wat je normaal neemt. Bijpakken kan altijd maar als je het eenmaal gegeten hebt is er geen weg meer terug :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
shokora zei:
Ik zou wel eerst wat minder nemen dan normaal. In mijn ervaring zijn zelf gekweekte cubensis harder dan cubensis uit de smartshop (hoe dit kan?). Normaal ga ik op 30g verse mexicaantjes uit de smartshop niet zo heel erg hard, maar ik krijg het zelfde effect met ongeveer 1,5g gedroogde van mijn eigen kweek.

Dus ik zou eerst even de helft nemen van wat je normaal neemt. Bijpakken kan altijd maar als je het eenmaal gegeten hebt is er geen weg meer terug :P
Klik om te vergroten...

Hihi, dankjewel voor het meedenken shokora, maar zo ver was ik zelf ookal. :grin:
De mexicaantjes uit de smartshop zijn namelijk een heel andere strain (cubensis A geloof ik) en dit is cubensis B+, wat eerder te vergelijken valt met "colombiaanse" paddestoelen uit de shop.
Ik doe graag de nodige research voordat ik iets neem. ^^
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad, met 2gram (droog natuurlijk) zelfkweek mexicaanse ga ik een stuk harder dan 30-35gram mexicaanse uit de smartshop. Volgens mij komt dit omdat wij ze met liefde kweken en die massa producties zijn gewoon voor commerciële doeleinden... :hearteyes:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik dacht dat je de bak inmiddels uit de bak mocht halen?
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey,

Ik heb even een vraagje: ik heb een growbox cubensis B+ en daar ben ik zeer blij mee, de eerste flush was vrij succesvol.
Maar nu ga ik richting de 2e flush, het zijn aanzienlijk minder paddestoelen, maar zit wel 1 gigantisch grote tussen.
Deze paddestoel raakt de bovenkant van de zak al, en de hoed is nog niet eens helemaal open.
Kortom: wat kan ik nu het beste doen?
Zal de paddestoel zich aanpassen aan zijn beperkte ruimte? of groeit ie zichzelf kapot? kan ik het beste de zak openmaken al dreigt hij zichzelf kapot te groeien?

Alvast bedankt voor het antwoord!

P.S. @ Modjes: hij staat vast verkeerd, maar gezien ik het idee heb dat er in dit hoekje meer mensen komen dan in het Crea-hoekje, vond ik het wel een goed idee om het hier te posten, het is namelijk lichtelijk urgent.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ik zou doen is 'm gewoon laten staan, en oogsten zodra de hoed open gaat. Ik denk niet dat hij snel kapot zal gaan, eerder dat hij krom gaat groeien, maar dat lijkt mij niet zo'n probleem.

ik zou de zak in ieder geval niet open zetten, het risico op contaminaties is zo een stuk groter.

Good luck.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dankje, dat wou ik weten. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."