Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIboga

Iboga

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nightflyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft hier iemand ervaring met iboga? Het schijnt een prima hulpmiddel te zijn om af te kicken?
A
ApparatLid
01-01-2024, 00:00
#2
nightfly zei:
Heeft hier iemand ervaring met iboga? Het schijnt een prima hulpmiddel te zijn om af te kicken?
Klik om te vergroten...
Ervaring met Iboga heb ik niet. Wel weet ik dat het enorm effectief is in het afkicken van middelen als Heroine of Cocaine. Iboga zorgt ervoor dat je vanuit een hoger perspectief op je eigen gedrag kan neerkijken. Het kan je de pijn doen beseffen die je andere mensen of jezelf hebt aangedaan. De onderstaande link is een mooi filmpje over Bruce Parry, die bij zijn bezoek aan een inheemse Afrikaanse stam, deelneemt aan een Iboga ceremonie.

http://www.youtube.com/watch?v=hGG3EMAfqhE
http://www.youtube.com/watch?v=LqPIGQHd ... re=related

Voor meer informatie: http://www.azarius.nl/encyclopedia/58/Ibogaine/
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
over anderhalve week ga ik naar Engeland om een Iboga ceremonie bij te wonen. Ik zal jullie wel inlichten hoe het is geweest, als de ervaring onder woorden te vatten valt natuurlijk :wink:.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dumpy zei:
over anderhalve week ga ik naar Engeland om een Iboga ceremonie bij te wonen. Ik zal jullie wel inlichten hoe het is geweest, als de ervaring onder woorden te vatten valt natuurlijk :wink:.
Klik om te vergroten...
Heftig. Ik vind het een heel intressant minder wat mij wel zou kunnen helpen. Maar ik weet niet.. Ten eerste vind ik mezelf nu gewoon te jong, die klap verwerk ik niet zomaar. En ten tweede vind ik het net een tandje te ver ofzo. Ik weet het niet.. Hoop dat je er een mooi reportje over kan schrijven. Ben de 1e die em leest :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het wel willen proberen maar heb begrepen dat het een rib uit je lijf kost, heb zo die prijzen even bekeken op het forum. En daar word je goed ziek van. Het bij elkaar rapen van de centen is al de helft van je process. :tearsofjoy:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrippTone zei:
Ik zou het wel willen proberen maar heb begrepen dat het een rib uit je lijf kost, heb zo die prijzen even bekeken op het forum. En daar word je goed ziek van. Het bij elkaar rapen van de centen is al de helft van je process. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha ja klopt... maar het is wel zo dat ik me in januari al ingeschreven heb. dus genoeg tijd om het te sparen. :wink:
De plek waar ik ga word van je verwacht dat je minimaal wel 2 maanden van te voren inschrijft. om zo alvast kennis te maken met de Iboga.

Maar als je weet wat je terugkrijgt voor de iboga... dan heb je het geld er wel voor over. Je hoeft zoiets ook maar 1 keer in je leven te doen, als je de volle dosis neemt dan. Kleine dosissen kan ook maar dan blijft het niet heel je leven bij je. Bij één volle dosis wel. Anyway, ik zal jullie wel vertellen hoe het was. Donderdag vertrek ik, vrijdag doen we een kleine dosis om te kijken hoe je erop reageert. en zaterdag beginnen we echt, waarna je een trip hebt van 40 uur. bijna 2 dagen gewoon... We zullen zien wat het word.

Ayahuasca leert je om te sterven, Iboga leert je om te leven.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Succes man. :wave:
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#8
wow, respect hoor
Iboga is ook 1 van mijn wildste dromen
heb je van te voren al bekeken welke archetypen je tegen kunt komen?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spannend hoor. Ik ben zeker benieuwd wat je ervaring zal zijn. Als je niet de behoefte/tijd hebt om een verslag te schrijven, hoop ik dat je iig in dit topic een paar zinnen neertikt over je belevenissen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
HallucineerMeneer zei:
heb je van te voren al bekeken welke archetypen je tegen kunt komen?
Klik om te vergroten...

Nee, zo bepaal je de trip al eigenlijk. Ik laat alles open en probeer net zo min mogelijk verwachtingen op te komen. Ik heb mijn intenties en verder zullen we zien wat er gebeurt :)
Heb wel vertrouwen in de iboga en denk niet dat hij met me communiceert door archetypen of tekens die ik niet zou snappen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."