Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT bewaren?

DMT bewaren?

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil toch even het volgende weten over het bewaren van DMT.

- Allereerst is mijn DMT goed gelukt qua kristallen alleen heb ik ook nog wat vochtige stukken ertussen zitten (net zo herkenbaar als vochtige speed die je van je pasje af wil halen. Kan ik het gewoon in een bakje doen en in de open lucht alles nog beter laten drogen?

- Hoe bewaar ik mijn DMT voor toekomstig gebruik? MOet het in de vriezer. In een gripzakje of cokepakketje?

- En hoe lang is het houdbaar?

Dank u
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, niemand tips?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maakt volgens mij geen donder uit, ik deed het altijd in een leeg pepermuntbakje. Het behoud de sterkte en schimmelen heeft het ook niet gedaan :P .

Als je er maar voor zorgt dat het niet te warm wordt want het smelt heel makkelijk en dan heb je plakkerige/ stroperige dmt wat niet fijn is om je pijpje gereed te maken.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe het in een sealtje, wikkel dit stevig in flink wat folie, doe er een wietzakje omheen waar je voor het sluiten de lucht uitknijpt, doe het in de vriezer.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Buiten de vriezer gaat dat ook lang mee hoor :wink:.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Debris zei:
Buiten de vriezer gaat dat ook lang mee hoor :wink:.
Klik om te vergroten...
Niet waar. N,N-DMT is een behoorlijk instabiel goedje en breekt al af bij teveel licht, in open lucht en bij een te hoge temperatuur. Je DMT verandert al binnen een paar dagen van kleur. Tenzij je natuurlijk slecht spul had en je DMT al oranje/gelig was i.p.v. wit.

Atropa zei:
Doe het in een sealtje, wikkel dit stevig in flink wat folie, doe er een wietzakje omheen waar je voor het sluiten de lucht uitknijpt, doe het in de vriezer.
Klik om te vergroten...
Waar! Op deze manier worden de bovenstaande 3 factoren geminimaliseerd. The way to go.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doerak zei:
Debris zei:
Buiten de vriezer gaat dat ook lang mee hoor :wink:.
Klik om te vergroten...
Niet waar. N,N-DMT is een behoorlijk instabiel goedje en breekt al af bij teveel licht, in open lucht en bij een te hoge temperatuur. Je DMT verandert al binnen een paar dagen van kleur. Tenzij je natuurlijk slecht spul had en je DMT al oranje/gelig was i.p.v. wit.
Klik om te vergroten...
Meestal heb ik een beetje gelige DMT gehad, omdat wit gewoon veel te duur is voor recreatief gebruik. Gewoon in een zakje in een kastje gelegd (donker dus), nooit problemen mee gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."