#1
Het was helaas niet echt op dat niveau om een tripreport te schrijven.. De visuals vielen erg mee van wat ik gewend ben. Maar de feeling was gewoon: genieten en nergens zorgen over maken. Het was alsof de wereld een dekentje was wat je over je heen trekt, zo een gevoel was het. We probeerde een beetje t leven te tekenen enzo wel heel erg gelachen, truffels zijn echt leuk maar ik denk dat ik wel wat meer moet nemen om echt goed te trippen :P Wie weet over n tijdje weer, alles op z'n tijd ![:)]()