Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie kan mij verder helpen?

Wie kan mij verder helpen?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tripitonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Allereerst wil ik mijn complimenten geven aan dit forum. Ik vind het een ontzettend mooi forum waar mensen eerlijk en waardevol reageren. Ik ben in ieder geval sinds vandaag lid van dit forum. Het gaat er om dat ik graag met een paar vrienden van mij truffels wil gaan uitproberen. Ik rook elke week mijn jointjes maar voor de rest geen hard-drugs. Ook heb ik nog geen ervaring op het gebied van paddo's. Ik heb gebeld met de smartshop Smokey's uit Enschede (waar ik in de buurt woon). Ik vroeg of ze truffels hadden en het antwoord was ja. Ik zei dat ik nog geen ervaring op dat gebied had maar dat ik het wel erg graag wou proberen. Ook vroeg ik of er nog verschil in sterkte zat. De vrouw antwoordde vervolgens dat ze mij zou aan raden om 4 bakjes van 20 gram te nemen (Aangezien we met 8 man zijn) zodat iedereen 10 gram zou kunnen op eten. Ik was vanplan om deze zaterdag de truffels op te gaan eten. Wat adviseren jullie mij? Ik heb geen ervaring op het gebied maar wil wel ontzettend graag een mooie trip met mooie kleuren, visuals en hallucinaties etc. Tien kilometer van mijn woonplaats licht een prachtig meer wel eens gevist word. Het licht tussen de bosjes en nu waren wij van plan om daar zaterdag nacht een tentje neer te gaan zetten en dan nacht te gaan vissen. Of er veel van vissen komt weet ik nog niet haha. Er gaan in ieder geval 4 sterke kerels mee als ''nuchtere'' jongens. Hebben jullie nog tips, ervaring etc? Alvast bedankt
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Even verplaatst naar de natuurlijke empathogenen...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
een half portie lijkt me geen probleem om te gaan trippen, het is overigens wel een grote groep, mischien moeten jullie het uitdunnen tot in totaal 4 man, want als je met zo'n grote groep bent word het gegarandeerd chaos want iedereen houd rekening met elkaar. en dat kan best onprettig en druk aanvoelen.
tevens lijkt het me niet zo slim om met hengels te gaan kloten onder je eerste trip (of uberhaupt trippend)
maar je zal het vast wel naar je zin hebben in een bos :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou ook beginnen met een halve portie, en de groep naar 4 man terugbrengen.

je kunt ook 3 porties onder 4 man verdelen, dan zal het een goede ervaring worden, ik zou ook wat wiet meenemen als je daar mee om kan gaan.

ga niet vissen! dat word saai of een troep

ga lekker op een open plek in het bos zitten, neem een waterpijp mee of zo, wat chille muziek, zet je telefoon uit, doe je horloge af, neem de tijd, dan komt het helemaal goed met jullie
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had de eerste keer 12.5 gr opgegeten en vond niet echt dat er veel visual waren.
Je kan beter wat meer eten en tijdens de trip blowen als je leuke effectjes wilt hebben denk ik.

Ga het dit weekend zelf ook nog eens doen als ik geen lsd heb...

Veel plezier en laat ons weten hoe het was :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn 1e tip.. Met 8man trippen in in totaal met 12man zijn, ook nog 4 nuchtere, zou IK afraden. Ik heb er iig niets mee. Trippen doe je met zn 2en of een groepje van 4 ofzo, vind ik dan. Zoveel mensen kán je trip gewoon niet ten goede komen. Niet dat het per definitie slecht is, maar goed ook niet. Ik heb 1x met veel mensen getript, ook nuchtere, en dan resulteerde bij mij in een badtrip. 1 van de dingen was dus teveel drukte, teveel mensen.

Ook zou ik niet midden in de nacht met tentjes aan een meer gaan zitten. De 1e keer zou ik lekker met 1/2/3 beste vrienden doen op een zo vertrouwd mogelijke plek. Bij iemand thuis die alleen thuis is bijvoorbeeld. Als je vaak bij dat meertje chilled is het verder geen probleem maar vreemde plekken kunnen vreemde situaties opleveren..

Mijn grootste tip is om niet met zoveel mensen (ook om je heen) te gaan trippen. Verder is een half bakje prima voor de 1e keer.. Met paddo's kan je beter te weinig dan teveel hebben, zowiezo de 1e keer Paddo's geven flinke mindfucks en kunnen je echt heel flink op je donder geven als je ze verkeerd gebruikt.. Als je het te mild vond, wat ik overigens niet denk hoor, dan kan je altijd nog een 2e keer een hele portie proberen toch? Bijnemen zou ik zelf niet doen omdat je de trip vooral verlengt dan. Heb zelf een keer 7uur op paddo's getript en geloof me, met paddo's wordt je het na een tijdje zat.. Dan is het meer uitzitten en er maar wat van maken.. Gewoon beginnen met een half bakje.. Dat geeft wel de effecten die je zoekt..

Oh, ik lees net dat het meertje 10km van je woonplaats is.. Dan zou ik deze toch afraden. Zoek het dichter bij huis, zo vertrouwd en bekend mogelijk. Qua plek en qua mensen die meetrippen enzo..

Verder.. Als je de trip niet echt leuk (meer) vind of je wilt dat het nou wel ophoud.. NOOIT te ver in die gedachte meegaan en er tegen gaan vechten en denken 'ik wil eruit!'. Zo kom je namelijk alleen maar dieper in een negatieve spiraal terecht en heb je een grote kans op een badtrip. Als je dit denkt of voelt aankomen.. Neem je beste vriend mee naar een wat rustiger plekje.. Zorg dat er rustig op je ingepraat word.. Geef je over aan het effect want stoppen kan nou eenmaal niet.. Zet een rustig, mooi muziekje op en maak er het beste van..

Wat je verder met deze informatie doet moet je zelf weten natuurlijk
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oeh, een bloodsport tijdens een trip, bad karma yo! Verder zou ik me de tering gaan ergeren aan zo veel nuchtere mensen erbij. Een half portie per persoon gaat denk ik niet geven wat je zoekt. Zoals ik hier boven al iemand zag zeggen zou 3 porties voor 4 man beter zijn.

Wat de rest zegt over de drukte, daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik zou wel al die nuchtere mensen er uit kicken, maar een groepje van 8 kan wel heel gezellig zijn. Als iedereen gewoon een beetje op elkaar let is er niets aan de hand.
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#8
jep voor iemand die nog niet getript heeft is 10 gram geen slecht begin maar of je nu die visueele effecten zult beleven ? ik vrees dat je van een kale reis zult terugkomen ( ik veronderstel dat het natuurlijk om de niet gedroogde substantie gaat) . voor het betere visueele beeldwerk zou ik zo een 20 gram nemen (om te beginnen ) je kunt je altijd evolueren naar de hogere regioonen met spijs en bonen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."