Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels van Azarius

Truffels van Azarius

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou ik ook doen, die andere 5 gram kun je dan nog ff beware voor een gewoon een gek avondje met een blowtje erbij enz.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na redelijk wat verhalen gelezen te hebben over deze knollen, wil ik ze ook wel eens nemen en vergelijken met de good old paddestoelen.

Ik heb nu niet bepaald veel zin om naar Nederland af te reizen om een portie of 2 te gaan halen, ik weet zelf niet of ze ze wel verkopen in 't locomotiefke in Terneuzen...
Dus het logische alternatief Azarius kwam al rap de kop op steken. Hebben er hier al ervaring mee met het bestellen van truffels, ik heb wel al redelijk wat besteld van azarius maar geen verse goederen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
En wat is nu precies een portie, 10g of 15g overal lees ik iets anders. Ik heb geen zin om zo een halfbakken trip te hebben maar heb ook geen behoefte aan een keiharde trip waarvan ik niet meer weet waar, wie en waarom ik er ben...
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Azarius heb ik al meerdere keren truffels besteld, komen gewoon aan in zo'n plastic paddo bakkie. :wink: 10 gram is voor mij te weinig, ik voel wel dat ik iets op heb maar verder niks bijzonders.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toevallig dat ik dit lees,

Heb dit weekend nog truffels gedaan van Azarius.
Had 2 bakjes besteld, voor 2 personen, maar de 2e persoon wilde vervolgens LSD doen, dus nam ik 2/3e van het bakje. (De truffels waren in 1 bakje gegooid, samen dus 20 gram). Heb dus ongeveer 14 a 15 gram op. De trip was lichamelijk best zwaar, in vergelijking met LSD.

Effecten:

Duidelijke visuals; zag overal beweging in, en door geluid werd alles in en uit elkaar getrokken, zintuigen veel scherper, enz enz.

Ben wel na 5 uur trippen ineens out gegaan, in mijn ''droom'' die ik toen kreeg had ik een hele zware psychologische trip, het leek wel een uur te duren maar duurde in werkelijkheid een minuut. Vond het geen nare ervaring, heb alleen een wond onder me oog in de vorm van een bliksemschicht, wat ik trouwens ook best trippend vind.

Ik had ze zaterdag om 5 uur smiddags genomen, en voel er nu nog steeds wat van (Flashbacks), vooral na een jointje.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
:stoned: :hearteyes:
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat mensen zo hard gaan op die dingen :openmouth: op 15 gram tripte ik wel, maar zo hard als jij beschrijft lang niet :tongueout:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
baaight zei:
dat mensen zo hard gaan op die dingen :openmouth: op 15 gram tripte ik wel, maar zo hard als jij beschrijft lang niet :tongueout:
Klik om te vergroten...

Hangt af van persoon, en de truffels zelf... Net zoals bij paddestoelen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ze zelf enkele weken geleden ook besteld, Kwam binnen in een discrete doos met allemaal van die schuim gevalle erin.

Truffels zelf zater gewoon in zo'n paddo bakje en waren redelijk vers. ( wel redelijk wat witte schimmel, maar dat lijkt redelijk normaal te zijn).

5 werkdagen later in huis. Dit duurde iets langer vanwege dat het verse producten zijn en Azarius het volgens mij 1 keer per week in huis haalt.

Bakje is gewoon 10 gram zoals ook op de site vermeld staat.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga dan toch ook voor de 15gram gaan denk ik, heb echt geen zin om zo een bijna trip te hebben.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Owkeej, bedankt voor de reacties!!
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou je een trip reviewtje kunnen schrijven,

Of gewoon kunnen zeggen hoe t was?

Ben benieuwd!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nibiru zei:
Zou je een trip reviewtje kunnen schrijven,

Of gewoon kunnen zeggen hoe t was?

Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...

Dat zal voor volgende maand zijn dan ga ik die truffels eens temmen :grin:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."