Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia Op Zak.

Salvia Op Zak.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, het is hier gewoon legaal. Maar als de politie dit bij je vind komt het wel verdacht over dat het drugs kan zijn aangezien ze er bepaald niet veel verstand van hebben. The worst case scenario is dus dat je even meegenomen wordt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel wou je dan op zak hebben, 5 gram salvia? :grin: :rockband:
C
CRACKaDELICLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mensen,

Even een vraagje over Salvia Op Zak.
Is er bij Salvia net zoals bij wiet een maximum gehalte dat je op zak mag hebben?
Net zoals bij wiet 5 gram.

Cheers CRACKaDELIC
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben je van plan aan de politie te laten zien hoeveel Salvia jij wel niet bij je durft te hebben? Zou wel een vette actie zijn, dat moet ik je nageven.
C
CRACKaDELICLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, Nee.

Vroeger heb ik in zeeland gewoond en wat mate willen wat hebben omdat het daat moeilijk te verkrijgen is.
Dus als ik daar heen ga neem ik gelijk een heleboel mee maar wist nooit of er eigenlik een limiet was...

Maar toch bedankt mensen...

Cheers CRACKaDELIC
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
CRACKaDELIC zei:
Nee, Nee.

Vroeger heb ik in zeeland gewoond en wat mate willen wat hebben omdat het daat moeilijk te verkrijgen is.
Dus als ik daar heen ga neem ik gelijk een heleboel mee maar wist nooit of er eigenlik een limiet was...

Maar toch bedankt mensen...

Cheers CRACKaDELIC
Klik om te vergroten...

Bij de high life in goes gewoon te halen hoor.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Schrijf er met koeienletters op "SALIE" en als er word gevraagd waarvoor dat is, zeg dan voor de gerookte zalm.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."