Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mensen... Ik had een vraagje over Salvia, kan je dat ook gewoon als een joint roken met langevloei, tabak en tip? Of heb je percee een bong nodig? En een puurpijpje... kan dat wel of niet met Salvia? Alvast Bedankt!"
"Okee, Thanks. Over bladeren gesproken, kan je die ook gewoon in de smartshop/crowshop halen? Ik heb tot nu toe alleen extracten gezien."
"Mensen, Laatst vroeg ik af of er veel mensen muziek luisteren tijdens een trip... Zelf vind ik het wel relax om een muziekje op te zetten en dan het liefst psychedelische. Zelf vind ik Carpe van Russian Circle een enorme aanrader. http://www.youtube.com/watch?v=mzYW1pY3hFA Wat luisteren jullie meestal tijdens een trip, als je wat luistert ? Cheers!"
"Mensen, Even een vraagje over Salvia Op Zak. Is er bij Salvia net zoals bij wiet een maximum gehalte dat je op zak mag hebben? Net zoals bij wiet 5 gram. Cheers CRACKaDELIC"
"Nee, Nee. Vroeger heb ik in zeeland gewoond en wat mate willen wat hebben omdat het daat moeilijk te verkrijgen is. Dus als ik daar heen ga neem ik gelijk een heleboel mee maar wist nooit of er eigenlik een limiet was... Maar toch bedankt mensen... Cheers CRACKaDELIC"