Misschien dat het te maken heeft dat je de ervaringen van de trip nog moet verwerken?
Edit. Op shroomery.org zijn er ook meer die een stevige hoofdpijn hadden de volgende dag, zij zeggen dat je dan waarschijnlijk te weinig water hebt gedronken.
#3
Jup, denk ook dat het te weinig vocht binnen krijgen is.
Dacht dat 50% van de hoofdpijn gevallen door te weinig vocht kwam.
Of inderdaad dat je hoofd het zwaar heeft met het verwerken van de trip, ikzelf heb meestal wat hoofdpijn na een lsd trip ( meestal ook nacht doorgehaald dan).
#4
-
#5
Versterken zal chocola je trip niet, langer maken wel het laat de stoffen langzamer afbreken (wat je misschien ervaart als sterker?). Neem dan wel pure chocola.
Wat betreft je hoofdpijn kan ik me er ook wel in vinden dat je te weinig gedronken had. 1 Glas water tijdens je hele trip (en slaap ) is niet bepaald veel, terwijl ik drinken toch wel als vet ervaar tijdens het truffelen :P
#6
Ook last van gehad de laatste keer, te weinig gedronken zou best een oorzaak geweest kunnen zijn, al was de hoofdpijn wat aparter dan anders.
misschien is het gewoon toeval.
eerste keer dat ik speed en keta same deed kreeg ik ook koppijn en ik dacht eerst ook dat die combinatie de verklaring was maar na een 2de speed en keta had ik geen koppijn dus zal het wss gewoon toeval zijn geweest, mss was het dat ook bij jou maar dat kan jij natuurlijk het beste beoordelen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.