Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Mexicana A hoofdpijn

Psilocybe Mexicana A hoofdpijn

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TwirlieLid
01-01-2024, 00:00
#1
-
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op erowid zijn een paar ervaringen te lezen van mensen die ook hoofdpijn hadden na het gebruiken van truffels http://www.erowid.org/cgi-bin/search/ht ... Search.y=0

Misschien dat het te maken heeft dat je de ervaringen van de trip nog moet verwerken?

Edit. Op shroomery.org zijn er ook meer die een stevige hoofdpijn hadden de volgende dag, zij zeggen dat je dan waarschijnlijk te weinig water hebt gedronken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jup, denk ook dat het te weinig vocht binnen krijgen is.
Dacht dat 50% van de hoofdpijn gevallen door te weinig vocht kwam.

Of inderdaad dat je hoofd het zwaar heeft met het verwerken van de trip, ikzelf heb meestal wat hoofdpijn na een lsd trip ( meestal ook nacht doorgehaald dan).
T
TwirlieLid
01-01-2024, 00:00
#4
-
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Versterken zal chocola je trip niet, langer maken wel het laat de stoffen langzamer afbreken (wat je misschien ervaart als sterker?). Neem dan wel pure chocola.
Wat betreft je hoofdpijn kan ik me er ook wel in vinden dat je te weinig gedronken had. 1 Glas water tijdens je hele trip (en slaap :wink: ) is niet bepaald veel, terwijl ik drinken toch wel als vet ervaar tijdens het truffelen :P
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook last van gehad de laatste keer, te weinig gedronken zou best een oorzaak geweest kunnen zijn, al was de hoofdpijn wat aparter dan anders.
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
baaight zei:
al was de hoofdpijn wat aparter dan anders.
Klik om te vergroten...

Maarja, die avond was neem ik aan ook wat aparter dan anders :wink:
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik probeer in mijn trip altijd drinken klaar te hebben staan, anders vergeet je te drinken en gaat je trip soms ook kutter.
T
TwirlieLid
01-01-2024, 00:00
#9
-
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
sorry kan t niet laten

misschien is dit een oplossing http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=23711




:beer: :wave:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
misschien is het gewoon toeval.
eerste keer dat ik speed en keta same deed kreeg ik ook koppijn en ik dacht eerst ook dat die combinatie de verklaring was maar na een 2de speed en keta had ik geen koppijn dus zal het wss gewoon toeval zijn geweest, mss was het dat ook bij jou maar dat kan jij natuurlijk het beste beoordelen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."