Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGraag wat tips, wat betreft peyote...

Graag wat tips, wat betreft peyote...

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#1
High all,
alles trippy?

Ten eerste wil ik kwijt dat ik een groot liefhebber ben van natuurlijke drug en ik denk ook echt dat het wat kan bijdragen aan onze maatschappij, die zwaar achter uit gaat door angst en geld. Onder natuurlijke drug versta ik veel verschillende soorten kruiden, weed, paddestoelen, mescaline cactussen, coca bladeren, etc. Door al deze middelen drug te noemen en ze in het zelfde straatje te zetten als cocaïne, heroïne, alcohol of erger, synthetische drug als MDMA en amfetamine bega je in mijn ogen een misdrijf, je ontneemt de bevolking een deel van zijn spirituele vrijheid. Deze natuurlijke middelen zouden beschikbaar moeten zijn voor alle mensen die er met respect mee omgaan. Net zoiets als bij de druïde, vroeger waren zij de leiders en met een enorme kennis van de natuur waren ze heel machtig, helaas werd deze kennis niet opgeschreven, maar deze kennis werd alleen door gespeeld aan een druide die puur van hart was(zo puur, dat ze nog geen mier konden doden). Helaas al lang voor de heksen vervolging zijn deze mensen, druïde, ook allemaal vermoord en al deze kennis is verloren gegaan.
Bij de maya's was het gebruikelijk voor alle lagen van de bevolking om paddestoelen met psilocybine te nuttige, het drinken van alcohol daarentegen was voor bijna iedereen verboden! Ik denk daarom echt dat de wereld er beter van wordt, om de markt van deze natuurlijke middelen open te gooien.

Maar goed, hier kunnen we\\kan ik nog uren over praten, ik heb ook nog een paar vraagjes...

Betreft peyote, ik ben een redelijk ervaren paddo gebruiker, vind ik van me zelf na zo'n 39 trips,
maar ben een leek wat betreft mescaline, peyote in dit geval, veel over gelezen geen ervaring.
Ik heb hier thuis 2 peyote staan, allebei 15 jaar oud waarschijnlijk (ik zal even kijken voor foto's, dat kan nog even duren).

Nu de vragen, Hoe maak ik het klaar?
Wat voor portie moet ik hanteren?
En de wortel kun je niet eten, toch?!


En als ik met mijn paddo ervaring op deze heilige peyote buttons ga trippen zal alles wel goed gaan toch?! of zijn er verschillen waar ik rekening mee moet houden?

alvast bedankt!


From the stars:
I wouldn't recommend sex, drugs or insanity for everyone, but they've always worked for me
-Hunter S. Thompson-
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeitgeist zei:
of erger, synthetische drug als MDMA
Klik om te vergroten...
Hier zou je misschien je kennis nog kunnen verbreden dan, zelf zie ik mdma als één van de belangrijkste middelen die onze samenleving kunnen helpen.
Nu de vragen, Hoe maak ik het klaar?
Wat voor portie moet ik hanteren?
En de wortel kun je niet eten, toch?!


En als ik met mijn paddo ervaring op deze heilige peyote buttons ga trippen zal alles wel goed gaan toch?! of zijn er verschillen waar ik rekening mee moet houden?

alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Daar heb ik verder niet echt verstand van, maar ik heb wel het idee dat 2 stuks waarschijnlijk te weinig is. Verder zou ik er rekening mee houden dat mescaline nog een stuk sterker kan uitpakken dan paddo's, en dat cactussen moeilijk te doseren zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeitgeist zei:
Onder natuurlijke drug versta ik veel verschillende soorten kruiden, weed, paddestoelen, mescaline cactussen, coca bladeren, etc. Door al deze middelen drug te noemen en ze in het zelfde straatje te zetten als cocaïne, heroïne, alcohol of erger, synthetische drug als MDMA en amfetamine bega je in mijn ogen een misdrijf, je ontneemt de bevolking een deel van zijn spirituele vrijheid. Deze natuurlijke middelen zouden beschikbaar moeten zijn voor alle mensen die er met respect mee omgaan.
Klik om te vergroten...

't Zijn allemaal drugs, hoe je het wend of keert.
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Zeitgeist zei:
Onder natuurlijke drug versta ik veel verschillende soorten kruiden, weed, paddestoelen, mescaline cactussen, coca bladeren, etc. Door al deze middelen drug te noemen en ze in het zelfde straatje te zetten als cocaïne, heroïne, alcohol of erger, synthetische drug als MDMA en amfetamine bega je in mijn ogen een misdrijf, je ontneemt de bevolking een deel van zijn spirituele vrijheid. Deze natuurlijke middelen zouden beschikbaar moeten zijn voor alle mensen die er met respect mee omgaan.
Klik om te vergroten...

't Zijn allemaal drugs, hoe je het wend of keert.
Klik om te vergroten...

Als je het over taal hebt wel ja, want al deze natuurlijke producten vallen onder het woord drugs en dat vind ik heel slecht... Ik zie die taal dan als een barrière, want mensen die een afkeer tegen drugs hebben, weten meestal niet eens waar ze die afkeer tegen hebben...


en wat betreft MDMA, ik denk ook wel dat de mensen beter MDMA kunnen gebruiken dan alcohol, maar paddo's liggen best wel dicht bij mdma, alleen MDMA is zo'n aanslag op je lichaam, hoeveel vitamine c, anti-axidanten, etc. je ook slikt... en ik denk als je hele wereld bevolking gedurende zijn hele leven ieder kwart jaar ofzo Mdma gebruikt, de wereld er ook niet beter van wordt, wel beter dan met alcohol misschien...

Echter Mdma komt uit de psychiatrie en daar heeft het al talloze mensen geholpen, dus wat dat betreft zou het ons wel verder kunnen helpen.
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk ook niet dat het te weinig is....

Dosering
Het is moeilijk om aan te geven hoeveel mescaline één peyote cactus bevat, dit hangt af van de ouderdom en groei omstandigheden van de cactus. Een gemiddelde peyote dosering is ongeveer 12-30 gram, wat overeenkomt met 6-15 (of meer) cacti van 2 gram.

Ik neem aan dat dit gedroogd is?
zonder de wortel neem ik aan?!
en cacti van 2 gram zijn echt heel klein, die van mij zijn allebei al meer dan 15jaar oud, wel iets groters dan dat...
en nog geen foto helaas...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Peyotes, ik aai ze, ik streel ze. Poort naar de wolken... op dit niveau is geen uitleg meer nodig, je komt er, je bent er en verblijft er.

Behandel ze goed, wees niet bescheiden met de dosis. Hier ben je vogel, die dwars door het raam knetterd!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Atropa zei:
Peyotes, ik aai ze, ik streel ze. Poort naar de wolken... op dit niveau is geen uitleg meer nodig, je komt er, je bent er en verblijft er.

Behandel ze goed, wees niet bescheiden met de dosis. Hier ben je vogel, die dwars door het raam knetterd!
Klik om te vergroten...

Nou, volgens mij een tip recht uit de wondere wereld van mr. Peyote himself :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Peyote gaat erg fijn samen met paddestoelen, aanrader. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."