#1
Heb je de rook wel lang genoeg in gehouwe?
Ollemann zei:Een vriend van mij wees me er ook al op dat je het lang moest inhouden. Wat is lang? Ik heb het waarschijnlijk te kort ingehouden dan. :/
En we hebben een gewone aansteker gebruikt, is dat niet warm genoeg? Ook niet als je de vlam er extra lang bij houdt?
Ik was al gewezen op het feit dat het goed verhit moest worden.
Oh, en we zijn als volgt te werk gegaan:
Gaasje in het pijpje gedaan, salvia erop, aansteken, af en toe de vlam er weer bij brengen, inhaleren, en de rook hebben we denk ik enkele seconden ingehouden per hijs.
En ik was nog zo trots op mezelf dat ik deze keer wél met het pijpje om kon gaan.
Olle
Langer zelfs, de maatregel is zo lang als je kunt.Hislordship zei:Je moet het tot wel 20seconde in houden.![]()
Verder heb je het wel goed gedaan lijkt me.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."