Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia 10x geen effect

Salvia 10x geen effect

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je de rook wel lang genoeg in gehouwe?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Okay, gister in 'n nieuwschierige bui salvia 10x gehaald, pijpje gekocht, en in het park met 'n vriendin besloten we het te proberen.

Heel leuk allemaal, maar geen van ons had enig effect (en ja, we inhaleerden goed over de longen, ik heb er zelfs nog een akelig hoestje aan overgehouden).

Een vriend van me zei dat sommige mensen er niet op reageren. Hoe vaak komt dat voor? Hebben we op de een of andere manier toch de boel verneukt? Te lage dosis genomen? Of hebben we gewoon pech?

Overigens hebben we allebei 1,5 dosis genomen (het pakje zou goed moeten zijn voor 3 dosissen volgens de verkoper).

Olle
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stormaansteker gebruikt of gewone aansteker?
Hoe heb je het precies gedaan?

Salvia roken is ook een kunst.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een vriend van mij wees me er ook al op dat je het lang moest inhouden. Wat is lang? Ik heb het waarschijnlijk te kort ingehouden dan. :/

En we hebben een gewone aansteker gebruikt, is dat niet warm genoeg? Ook niet als je de vlam er extra lang bij houdt?
Ik was al gewezen op het feit dat het goed verhit moest worden.

Oh, en we zijn als volgt te werk gegaan:

Gaasje in het pijpje gedaan, salvia erop, aansteken, af en toe de vlam er weer bij brengen, inhaleren, en de rook hebben we denk ik enkele seconden ingehouden per hijs.

En ik was nog zo trots op mezelf dat ik deze keer wél met het pijpje om kon gaan. :(

Olle
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet het tot wel 20seconde in houden. :wink:
Verder heb je het wel goed gedaan lijkt me.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh. Right. Dan zijn we daar dus de fout in gegaan.

Bedankt! Ga ik volgende keer zeker doen. :)

Olle
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ollemann zei:
Een vriend van mij wees me er ook al op dat je het lang moest inhouden. Wat is lang? Ik heb het waarschijnlijk te kort ingehouden dan. :/

En we hebben een gewone aansteker gebruikt, is dat niet warm genoeg? Ook niet als je de vlam er extra lang bij houdt?
Ik was al gewezen op het feit dat het goed verhit moest worden.

Oh, en we zijn als volgt te werk gegaan:

Gaasje in het pijpje gedaan, salvia erop, aansteken, af en toe de vlam er weer bij brengen, inhaleren, en de rook hebben we denk ik enkele seconden ingehouden per hijs.

En ik was nog zo trots op mezelf dat ik deze keer wél met het pijpje om kon gaan. :(

Olle
Klik om te vergroten...

Een stormaansteker is echt niet noodzakelijk, een goede manier van roken wel.

Je doet de salvia in het kopje, mond aan de pijp, dan aansteken en meteen hijsen, aansteker en net zo lang en goed mogelijk bijhouden tot je longen echt heel vol zitten. ( rustig hijsen dus, net zo hard dat je de rook het pijpje uit trekt) Dan geef je met ingehouden adem het pijpje aan de gene naast je en hou je je adem zo lang mogelijk in. Dan uitblazen en zo nodig/mogelijk herhalen. Mij lukt het meestal niet een 2e hijs te nemen aangezien ik dan al vertrokken ben :wave:

Succes
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Okay, dat klinkt als een plan. Bedankt! :grin:

Olle
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hislordship zei:
Je moet het tot wel 20seconde in houden. :wink:
Verder heb je het wel goed gedaan lijkt me.
Klik om te vergroten...
Langer zelfs, de maatregel is zo lang als je kunt.

Een truukje is wanneer je echt niet meer kan, een kwart van je longen legen en lucht bij nemen, dat weer inhouden tot je niet meer kan, dan weer een beetje legen en bijvullen enzovoorts, zo verspil je zo weinig mogelijk.

Succes Olle.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah, dat ga ik proberen dan. :grin:

Ik ben sinds ik begonnen ben met roken niet meer zo'n held met m'n adem inhouden. :(

Maar ik denk dat het zo wel moet lukken.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."