Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHippyFlip

HippyFlip

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vroeger wellis gehippyflipt en ik deed ook eerst gewoon de pille.
Lekker wausen en dan na 2 uurtjes de paddows opeten (wel erg moeilijk :P)
Ik had een happy gevoel van de pille en ging helemaal euforisch me paddotrip in. Daarna begint de pil beetje uit te werken terwijl de paddows naar hun top bouwen.
Geen last van gehad, gewoon heerlijk overgaan in een lekker mixje :wink:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
alainalain zei:
Ik heb vroeger wellis gehippyflipt en ik deed ook eerst gewoon de pille.
Lekker wausen en dan na 2 uurtjes de paddows opeten (wel erg moeilijk :P)
Ik had een happy gevoel van de pille en ging helemaal euforisch me paddotrip in. Daarna begint de pil beetje uit te werken terwijl de paddows naar hun top bouwen.
Geen last van gehad, gewoon heerlijk overgaan in een lekker mixje :wink:
Klik om te vergroten...

Dankje voor je antwoord.
Alleen ehm... ik heb er niet zo veel aan. :flushed:
Dat het voor jou "een lekker mixje is" zegt weinig over de tijdsboog of het feit dat er 'in het algemeen/als je er gevoelig voor bent' complicaties kunnen ontstaan bij het crashen van de MDMA.
Dus kan iemand me daar wat uitsluitsel over geven?
Wááróm crash je niet (als je niet crasht)? en anders: crash je wél als je de volgorde omdraait (eerste paddestoelen, daarna MDMA).
Want de combinatie klinkt super, maar het enige wat ik wel graag wil is een paddestoelen afterglow i.p.v. zo'n MDMA crash, logisch nietwaar? :wink: (en niet onmogelijk denk ik, ik heb alleen de juiste kennis/ervaring niet)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anders neem je ze tegelijk? :P Na 3 uur hip flippe gewoon beetje bij pakken. Even experimenteren. :wink:
Ideaal zou zijn om de MDMA langer te laten duren dan de paddo's, dan ben je uitgetript en kun je dan die M late crashen lijkt me.

Tenminste lijkt mij de meest fijne optie, die paddo's op eten en dan je pilletje of kristallen er achter aan droppen. Na 3 uur bij pakken en lekker uit chillen. :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Anders neem je ze tegelijk? :P Na 3 uur hip flippe gewoon beetje bij pakken. Even experimenteren. :wink:
Ideaal zou zijn om de MDMA langer te laten duren dan de paddo's, dan ben je uitgetript en kun je dan die M late crashen lijkt me.

Tenminste lijkt mij de meest fijne optie, die paddo's op eten en dan je pilletje of kristallen er achter aan droppen. Na 3 uur bij pakken en lekker uit chillen. :P
Klik om te vergroten...

Ik heb al iets bedacht. :grin:
Ik neem eerst de MDMA (75 mg) en op de piek neem ik de paddestoelen.
Dus dan hoop ik dat ik op de piek van de paddestoelen zit als de MDMA nog niet in z'n coming down zit, zodat het een beetje oké overloopt.
En ik hou nog een redose van 40 á 50 mg bij de hand voor als ik toch crash tijdens de paddestoelen trip. :)
Maar ik verwacht het niet, ik heb al 3 maanden geen MDMA meer gedaan en de psilocy(bi)ne reageert goed met MDMA.
Dus moet goed komen.
Wens me een goede reis! ^___^
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pak Suiker zei:
DrippTone zei:
Anders neem je ze tegelijk? :P Na 3 uur hip flippe gewoon beetje bij pakken. Even experimenteren. :wink:
Ideaal zou zijn om de MDMA langer te laten duren dan de paddo's, dan ben je uitgetript en kun je dan die M late crashen lijkt me.

Tenminste lijkt mij de meest fijne optie, die paddo's op eten en dan je pilletje of kristallen er achter aan droppen. Na 3 uur bij pakken en lekker uit chillen. :P
Klik om te vergroten...

Ik heb al iets bedacht. :grin:
Ik neem eerst de MDMA (75 mg) en op de piek neem ik de paddestoelen.
Dus dan hoop ik dat ik op de piek van de paddestoelen zit als de MDMA nog niet in z'n coming down zit, zodat het een beetje oké overloopt.
En ik hou nog een redose van 40 á 50 mg bij de hand voor als ik toch crash tijdens de paddestoelen trip. :)
Maar ik verwacht het niet, ik heb al 3 maanden geen MDMA meer gedaan en de psilocy(bi)ne reageert goed met MDMA.
Dus moet goed komen.
Wens me een goede reis! ^___^
Klik om te vergroten...

Goede reis! :grin:
Maar nog 1 ding, zodra je crashed is het dan niet telaat om bij te pakken? :rolleyes:
Sowieso dat je trip dan heel vaag word als je crashed in of net na je paddo piek en je gaat daarna nog bij pakken. :P
Maargoed, iedereen moet zijn manier vinden. De mijne weet ik wel. :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
@ Dripptone: Nouja, ik zie de crash meestal wel langzaam aankomen, bij de halfwaardetijd merk ik al zo'n gevoel, als ik precies dan nog bijneem, dan begint er weer een hele nieuwe MDMA trip.
Ik neem alleen liever niet bij, ik probeer zuinig te doen bij MDMA.
En ik moet erbij zeggen: mijn "angst" voor de crash is vooral gebaseerd op mijn laatste keer MDMA, toen ik wel merkte dat ik een te korte pauze had (een maandje).
Want toen heb ik niet geredosed, en vond de coming down aardig crashend aanvoelen.

Misschien dat ik nu met een pauze van 3 maanden niet crash, maar zoals gebruikelijk gewoon langzaam afbouw en het jammer vind, maar wel een mooie ervaring.
Sowieso nog een stok achter de deur: bijdoseren betekend + 3 uur, terwijl mijn medereizigers al klaar zijn, niet slim dus. :P

Nee, dat bijdoseren is geen goed plan bij nader inzien, al mocht ik crashen ga ik dat denk ik wel accepteren en genieten van mijn gezelschap en de leuke ervaring die ik heb gehad. :)
Ook denk ik dat als ik het goed time de paddestoelentrip nog een aardig goed gevoel blijft behouden.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb echt geen problemen gehad met enige crash. Normaal is het altijd vervelend als een pil uitwerkt maar ik was op dat moment tog al bezig met lekker paddowausen dus heb er helemaal niet bij stil gestaan dat het pileffect minder werd.

EDIT:
Misschien helpt dit je te begrijpen wat ik bedoel (las ik elders):
Hij vond dat je de crash 'vermeed' omdat je hem omzet in een space
Klik om te vergroten...

Tegelijk is ook een goeie optie denkik, maar dosis is ook belangrijk.
Met een beetje experimenteren kom je er inderdaad vanzelf wel achter wat voor jou werkt.

Is weinig anders wat je kan doen, zoals je zelf al zegt: Gevoeligheid voor crashen of niet crashen verschilt van persoon tot persoon. Uitproberen dus :wink:

Drugs combineren is geen exacte wetenschap
S
Space-monkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar deze ervaring. :P Zelf ook ooit van plan om te doen, lijkt me een bijzondere trip.
Heb laatst voor het eerst MDMA gedaan, en eigenlijk, heb ik geen enkel last gehad van een crash. Hoe dat komt, weet ik niet, maar vraag me af of dat altijd zo is bij me.
Anniehoe! Nu bezig met informatie verzamelen :grin: kijken wat handig is en wat niet, en waar op te letten.
Let me know hoe 't ging! :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo

Ik was van plan om een hippy flip te doen, oftewel paddo's eten en wat mdma erbij.
Zijn hier aanraders voor, qua doseringen? Wanneer je het moet nemen, welke drug eerst?

Ik zat te denken aan stropharia cubensis, want hier ging ik wel lekker op. Ik zou de hawaiiaanse ook wel willen proberen, misschien gaat het donkere karakter van de hawaiians wel wat beter worden door het pilletje?

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."