Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAnimatiefilmpje paddoverbod

Animatiefilmpje paddoverbod

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello

Ik en een studiegenoot hebben voor een vak een animatiefilmpje gemaakt over het paddoverbod.
Het is voor ons de eerste keer werken met flash en animeren in het algemeen dus verwacht er niet teveel van :P

Desalniettemin was het werken eraan erg leuk en het resultaat mogen jullie beoordelen :grin:

ps: Om voor dit vak de publieksprijs te winnen hebben we veel hits nodig op youtube. Dus voel je vrij om je vrienden/kennissen of wie dan ook dit filmpje te laten zien!

Alvast dank voor het kijken :)

x

[youtube]u-SNDWVT6F8[/youtube]
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
2u46 dat je het gepost hebt.
Nachtje aan gewerkt? Ziet er best wel origineel uit :wink:.
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pammer zei:
2u46 dat je het gepost hebt.
Nachtje aan gewerkt? Ziet er best wel origineel uit :wink:.
Klik om te vergroten...

Hehe thanks :)
Er zitten best wat late uurtjes werk in inderdaad. Frame voor frame animeren is best veel werk..:wink:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
leuk gemaakt.. :rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk filmpje! :)

Ik zet hem wel even bij de natuurlijke empathogenen...
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel leuk filmpje.

Voor een beoordeling hangt het er denk ik een beetje vanaf wat je voor studie doet enz. Als je echt een studie doet wat met animatiefilmpjes te maken heeft ed vind ik hem niet zo. Als je echter niet zon specifieke stdie doet vind ik hem erg goed! Sowieso ziet het er wel redelijk uit voor de eerste keer. :wave:
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik studeer Digitale communicatie. Het is nog een hele brede opleiding. En dit is het eerste resultaat van het vak digital storytelling wat in het eerste jaar gegeven wordt. Uiteindelijk gaan er wel meer filmpjes komen. De studie beslaat uit eindelijk in principe alle digitale media. We hebben ons nog voornamelijk bezig gehouden met websites. Nog weinig met film's etc gedaan. Maar dat komt nog wel :)

Het is in ieder geval erg leuk om te maken zo'n animatiefilm. Maar i.v.m. tijdgebrek hebben we ook erg veel concessies moeten doen helaas :(

thanks voor jullie comments
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#8
De animatie kon inderdaad wel wat beter.
Maar voor de rest een hartstikke chill verhaal!
Goed gedaan! :stoned:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vette muziek!
Manu Chao, Shpongle. :hearteyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk filmpje en Manu Chao is tha bomb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."