Nou, t feest is geweest en eigenwijs als ik was toch maar gedaan ook al werd het afgeraden aangezien ik er toch wel een goed gevoel bij had.
Kwam op het feest aan beetje gechilled totdat mijn vriend waarmee ik ze gekocht had op het feest kwam. Rond een uur of half 11 even naar buiten gegaan met een man of 4-5. Ik had toen het halve bakje opgegeten (hele bakje was 15gr). Stond in het infofoldertje en op internet dat het zo'n 10 min tot een uur duurde voordat het werkte maar ik voelde nog helemaal niets na een uur dus besloten om de andere helft ook maar op te eten.
Van ons 5 die even zich afgezonderd hadden buiten waren er twee ook met een joint en die kwam voor hun nogal hard aan haha en ik voelde nog steeds niets na 10 min buiten gezeten te hebben dusja toch maar besloten weer naar binnen te gaan.
Toen zat ik dus in de bank beetje te praten en rond te kijken en had er flink de balen in want na 30 min nog steeds niets. Nu had ik die middag wel op het terras nog even gezeten nadat we ze gekocht hadden en toen zat het bakje in mijn jaszak en die lag in de gloeiende zon, het hele bakje was ook aangeslagen dus ik dacht nouja misschien zijn die stoffen er wel uit geraakt ofzo. Toen gingen een man of 7-8 kingzen dus ik dacht nja dan doe ik daar maar met mee.
Dus ik schenk een glas bier in maar besloot toch maar het niet op te drinken aangezien ik niet wilde dat er dingen fout zouden gaan. En toen kwam de beurt bij mij dus ik skipte, en mee dat ik dat zei zag ik mijn glas dubbel en vervormen en ik dacht wtf gebeurt hier nou weer xD.
Nou ik heb me toch zitten genieten in die bank van alles en nog wat. Van de lichten in de kamer tot het gevoel van een minipizzatje wat enorm licht in mijn handen aanvoelde en meeveerde als ik mijn hand bewoog xD
Voor mijn gevoel was het net alsof ik in een film zat en er niet was maar toch ook weer wel en steeds een nieuwe scene begon als er weer mensen opstonden om naar buiten te gaan en er weer nieuwe mensen kwamen zitten.
Als met al echt een enorm vette ervaring en zeker over een maandje of 2-3 wel voor herhaling vatbaar (moet niet te vaak worden dan gaat de lol er wel vanaf denk ik xD).
Maar goed, thnx voor het advies iig en voor de replies
![:grin:]()