#1
Atropine verslag:
---------------------
Voor de afwisseling eens 50mg atropine genomen en 3 uur gewacht tot werking begon.
Was aanvankelijk een licht, speedy gevoel, maar na een tijdje merk je niet meer dat je onder invloed bent. Had jeukerige ogen. Kon goed door de neus ademen en de ademhaling was krachtiger. Stem klonk anders. Geen honger.
* Raakte binnen 15 min. na inname al aan de diarree!
Nog een extra 30mg gegooid en gewacht op inwerking. Inwerking wéér gevoeld.
Lijkt veel op dat van SSRI-anti depressiva!
Deze atropine is trouwens ook ruw en hierbij is scop de onzuiverheid.
Was intussen avond en besloot daar een 50mg scop bij te doen om te zien of het in combinatie heftig werkt. Werkte zowat een uur later in en het viel wel mee.
Hoorde allerlei vage geluidjes die ik ook wel es hoor ten tijde van de flash als ik een base coke neem. Dit zijn dan blikkerig klinkende geluidjes.
Echter bij coke-gebruik zijn deze geluidjes een vervorming van de in de realiteit voorkomende geluiden, bij atropine-gebruik zijn deze geluidjes hallucinaties die er in 't echt niet zijn.
Waren piepende geluidjes (hoge tonen); als vogeltjes die fluiten, maar toch niet helemaal hetzelfde zodat je nog wel weet dat het geen echte vogeltjes zijn (beetje griezelig).
Hier ook nog weer eens een 60mg scop bovenop gedaan.
Behalve dat ik een veranderde tijdsperceptie had, kan ik niet echt een tripverslag geven; minimale verstoring zicht (beetje frutselige visuals).
Ben op bank gaan liggen en ingeslapen(?)
Werd een uur of 2 later weer wakker, maar had het gevoel dagenlang weg te zijn geweest. Was erg verwarrend, ook dat ik op de klok keek die 22uur aangaf, maar het voelde als 10uur 's ochtends. Had naar mijn gevoel vast geslapen, maar toch twijfel ik of ik wel echt geslapen had, want het zit nl zo: ik lag op bank te spacen en vond rust, maar toen was het ineens
+/- 2 uur later, dat ik niet zeker weet of ik wel uit een slaap opwekte, en dat ik misschien bij bewustzijn ben gebleven maar dat er flinke geheugenverlies werd veroorzaakt door de scop.
Wat ik uit deze ervaring wil aannemen, is dat atropine bijdraagt aan het inslapen op scop, want eerder genomen doses tot +/- 150mg van die ruwe scop hielden me wakker.
(Had 4 dagen geleden ook alvast eens 30mg atropine geprobeerd en kon zonder toevoeging van scop snel inslapen).
Het geheugenverlies maakt dat je een ander tijdsbesef krijgt. Bij oppeppende hallucinogenen krijg je ook een veranderde tijdsperceptie, maar andersom.
Een middel als LSD zorgt (bij lage tot normale doses) voor een versterking van het geheugen, waardoor de tijd snel voorbij lijkt te gaan en je een fijne nostalgische trip krijgt. Bij gebruik van onderdrukkende hallucinogenen als cannabis verzwakt het geheugen waardoor een minuut wel uren lijkt te duren. En ik denk dat we er bij onderdrukkende hallucinogenen niet alleen van moeten uitgaan dat het geheugen verzwakt, maar dat het zelfs volledig uitgeschakelt kan worden en dat je dan puur op je onderbewustzijn functioneert.
* Zeer hoge doses LSD/paddo's kunnen ook maken dat "gisteren" ineens heel ver weg lijkt!
Is nu 15 uur geleden dat de 50mg atropine begon te werken en zie nog steeds een beetje wazig.
Op een liga en wat snoep na de hele dag nog niets gegeten, maar ook geen honger.
Werkingsduur weet ik niet precies...
Had 3 dagen later nog wat flashbacks en last van angsten (misschien zijn die er ook omdat ik nu tijdelijk niet blow?)
Ook nog 2 dagen winderigheid gehad.
---------------------
Voor de afwisseling eens 50mg atropine genomen en 3 uur gewacht tot werking begon.
Was aanvankelijk een licht, speedy gevoel, maar na een tijdje merk je niet meer dat je onder invloed bent. Had jeukerige ogen. Kon goed door de neus ademen en de ademhaling was krachtiger. Stem klonk anders. Geen honger.
* Raakte binnen 15 min. na inname al aan de diarree!
Nog een extra 30mg gegooid en gewacht op inwerking. Inwerking wéér gevoeld.
Lijkt veel op dat van SSRI-anti depressiva!
Deze atropine is trouwens ook ruw en hierbij is scop de onzuiverheid.
Was intussen avond en besloot daar een 50mg scop bij te doen om te zien of het in combinatie heftig werkt. Werkte zowat een uur later in en het viel wel mee.
Hoorde allerlei vage geluidjes die ik ook wel es hoor ten tijde van de flash als ik een base coke neem. Dit zijn dan blikkerig klinkende geluidjes.
Echter bij coke-gebruik zijn deze geluidjes een vervorming van de in de realiteit voorkomende geluiden, bij atropine-gebruik zijn deze geluidjes hallucinaties die er in 't echt niet zijn.
Waren piepende geluidjes (hoge tonen); als vogeltjes die fluiten, maar toch niet helemaal hetzelfde zodat je nog wel weet dat het geen echte vogeltjes zijn (beetje griezelig).
Hier ook nog weer eens een 60mg scop bovenop gedaan.
Behalve dat ik een veranderde tijdsperceptie had, kan ik niet echt een tripverslag geven; minimale verstoring zicht (beetje frutselige visuals).
Ben op bank gaan liggen en ingeslapen(?)
Werd een uur of 2 later weer wakker, maar had het gevoel dagenlang weg te zijn geweest. Was erg verwarrend, ook dat ik op de klok keek die 22uur aangaf, maar het voelde als 10uur 's ochtends. Had naar mijn gevoel vast geslapen, maar toch twijfel ik of ik wel echt geslapen had, want het zit nl zo: ik lag op bank te spacen en vond rust, maar toen was het ineens
+/- 2 uur later, dat ik niet zeker weet of ik wel uit een slaap opwekte, en dat ik misschien bij bewustzijn ben gebleven maar dat er flinke geheugenverlies werd veroorzaakt door de scop.
Wat ik uit deze ervaring wil aannemen, is dat atropine bijdraagt aan het inslapen op scop, want eerder genomen doses tot +/- 150mg van die ruwe scop hielden me wakker.
(Had 4 dagen geleden ook alvast eens 30mg atropine geprobeerd en kon zonder toevoeging van scop snel inslapen).
Het geheugenverlies maakt dat je een ander tijdsbesef krijgt. Bij oppeppende hallucinogenen krijg je ook een veranderde tijdsperceptie, maar andersom.
Een middel als LSD zorgt (bij lage tot normale doses) voor een versterking van het geheugen, waardoor de tijd snel voorbij lijkt te gaan en je een fijne nostalgische trip krijgt. Bij gebruik van onderdrukkende hallucinogenen als cannabis verzwakt het geheugen waardoor een minuut wel uren lijkt te duren. En ik denk dat we er bij onderdrukkende hallucinogenen niet alleen van moeten uitgaan dat het geheugen verzwakt, maar dat het zelfs volledig uitgeschakelt kan worden en dat je dan puur op je onderbewustzijn functioneert.
* Zeer hoge doses LSD/paddo's kunnen ook maken dat "gisteren" ineens heel ver weg lijkt!
Is nu 15 uur geleden dat de 50mg atropine begon te werken en zie nog steeds een beetje wazig.
Op een liga en wat snoep na de hele dag nog niets gegeten, maar ook geen honger.
Werkingsduur weet ik niet precies...
Had 3 dagen later nog wat flashbacks en last van angsten (misschien zijn die er ook omdat ik nu tijdelijk niet blow?)
Ook nog 2 dagen winderigheid gehad.