Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke paddo meeste hallicunaties?

Welke paddo meeste hallicunaties?

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
cubensis zei:
KoxBox zei:
Oja het zijn trouwens hallucinaties niet hallicunaties.
Klik om te vergroten...

Jah sorry daarvoor, ik ben nogal een superdyslect.

trouwens bedank voor jullie vlotte reacties en ik heb besloten dat ik de hawaiaanse ga kweken want, meer werk is meer voldoening als ze klaar zijn :mrgreen:

peace out
Klik om te vergroten...

Zoek hier genoeg informatie over zou ik zo zeggen! Succes alleszins. :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Idd, zou hier nog is goed over nadenken. Hawaiiaanse moeten heel moeilijk te kweken te zijn namelijk
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
cubensis zei:
KoxBox zei:
Oja het zijn trouwens hallucinaties niet hallicunaties.
Klik om te vergroten...

Jah sorry daarvoor, ik ben nogal een superdyslect.

trouwens bedank voor jullie vlotte reacties en ik heb besloten dat ik de hawaiaanse ga kweken want, meer werk is meer voldoening als ze klaar zijn :mrgreen:

peace out
Klik om te vergroten...

Installeer firefox.
Dan maak je zelden spelfouten door de geïntegreerde(die puntjes weet ik bijv. niet te vinden op me toetsenbord:P) spellingscontrole.

Lees je eerst goed in, hawaiaanse paddo's zijn echt erg lastig om te kweken en verreist al enige kweek ervaring naar mijn inziens.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
cubensis zei:
KoxBox zei:
Oja het zijn trouwens hallucinaties niet hallicunaties.
Klik om te vergroten...

Jah sorry daarvoor, ik ben nogal een superdyslect.

trouwens bedank voor jullie vlotte reacties en ik heb besloten dat ik de hawaiaanse ga kweken want, meer werk is meer voldoening als ze klaar zijn :mrgreen:

peace out
Klik om te vergroten...

Installeer firefox.
Dan maak je zelden spelfouten door de geïntegreerde(die puntjes weet ik bijv. niet te vinden op me toetsenbord:P) spellingscontrole.

Lees je eerst goed in, hawaiaanse paddo's zijn echt erg lastig om te kweken en verreist al enige kweek ervaring naar mijn inziens.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, kweek gewoon Cubensis en begin van 0. Als je dat onder de knie hebt kan je je aan de Cyanescens, Azurescens en al dat lekkers wagen.
c
cubensisLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Idd, zou hier nog is goed over nadenken. Hawaiiaanse moeten heel moeilijk te kweken te zijn namelijk
Klik om te vergroten...

We hebben al cubensis B+ gekweekt en eerlijk gezegd was het ontzettend simpel. :stoned:

voor de hawaiaanse heb ik als een al een aquarium aangeschaft voor de temperatuur te regelen en om de lucht zo vochtig mogelijk te houden. op mijn opleiding moet ik wekelijks steriel met schimmels en bacterien werken, dat tot nu toe allemaal goed is gegaan.

ik heb er wel vertrouwen in en alle ruimte en tijd om het te doen.

als jullie nog tips hebben wil ik dat graag horen. :grin:
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je het materiaal hebt dan kan je het natuurlijk altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis! Houd er wel rekening mee dat de kans dat er iets misgaat bij Hawaiiaanse gewoon veel groter is.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
cubensis zei:
TrippyShit zei:
Idd, zou hier nog is goed over nadenken. Hawaiiaanse moeten heel moeilijk te kweken te zijn namelijk
Klik om te vergroten...

We hebben al cubensis B+ gekweekt en eerlijk gezegd was het ontzettend simpel. :stoned:

voor de hawaiaanse heb ik als een al een aquarium aangeschaft voor de temperatuur te regelen en om de lucht zo vochtig mogelijk te houden. op mijn opleiding moet ik wekelijks steriel met schimmels en bacterien werken, dat tot nu toe allemaal goed is gegaan.

ik heb er wel vertrouwen in en alle ruimte en tijd om het te doen.

als jullie nog tips hebben wil ik dat graag horen. :grin:
Klik om te vergroten...
Hoe heb je die B+ gekweekt? Als het met zo een setje was is het niet moeilijk natuurlijk, dan heb je niets zelf moeten doen.
c
cubensisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey,
Ik hoor wel eens van mesnsen dat verschillende soorten paddo's verschillende effecten hebben.
ik bedoel hiermee dat de ene paddo wat meer visuals geeft en wat minder bodyload/high.

De verkoper van de azarius, een (internet)smartshop, zecht dat dat onzin is.

ik heb zelf het idee dat Cubensis B+ meer visuals en minder mindfuck dan Mexicana A.


Mijn vraag is dus of het waar is dat paddos verschillende effecten hebben en als dat zo is welke de meeste visuals geeft. ik kan natuurlijk gewoon meer paddo's eten maar dan kunnen we onzelf helemaal niet meer in de hand houden :mrgreen: :kots:

maar alvast bedankt,


Cubensis
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
cubensis zei:
Hey,
Ik hoor wel eens van mesnsen dat verschillende soorten paddo's verschillende effecten hebben.
ik bedoel hiermee dat de ene paddo wat meer visuals geeft en wat minder bodyload/high.

De verkoper van de azarius, een (internet)smartshop, zecht dat dat onzin is.

ik heb zelf het idee dat Cubensis B+ meer visuals en minder mindfuck dan Mexicana A.
Klik om te vergroten...
Bij de paddo's was dat wel. Kan me niet voorstellen dat ze bij de truffels zouden liegen.
De sterkste die ik heb gezien op dit moment waren de Dragon Dynamite volgensmij.
Ik weet niet waar je woont? Maar ik zou gewoon even naar de smartshop gaan. Daar heb je altijd directe (& meestal de beste) informatie over de soorten truffels. Je kan daar ook zelf kijken op die kaartjes.

cubensis zei:
Mijn vraag is dus of het waar is dat paddos verschillende effecten hebben en als dat zo is welke de meeste visuals geeft. ik kan natuurlijk gewoon meer paddo's eten maar dan kunnen we onzelf helemaal niet meer in de hand houden :mrgreen: :kots:

maar alvast bedankt,


Cubensis
Klik om te vergroten...
Ja dat is waar. Welke de meeste visuals geeft: Dragon Dynamite. Als ik de kaartjes moet geloven. Ze hebben ook op iedereen een andere uitwerking. De Hawaiiaanse paddenstoeltjes moesten de sterkste visuele effecten hebben maar ik heb veel meer gezien op Mexicaanse en Columbiaanse, die weer zwakkere soorten zouden moeten zijn. Ik zou het ff rustig in de smartshop vragen & bekijken.

Meer paddo's voor visuals zou ik niet persé doen. Dat brengt behalve meer visuals ook meer van andere tripelementen die worden versterkt natuurlijk. Ook doen er zich weer nieuwe dingen voor als je voorbij 1 portie gaat. Succes iig :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
cubensis zei:
Hey,
Ik hoor wel eens van mesnsen dat verschillende soorten paddo's verschillende effecten hebben.
ik bedoel hiermee dat de ene paddo wat meer visuals geeft en wat minder bodyload/high.
Klik om te vergroten...

Alle Cubensis soorten hebben vergelijkbare effecten, het enige verschil is dat de ene soort "potenter" is dan de andere. Wat op zich ook al niet altijd juist is omdat het een natuurproduct is en kan je harder trippen op de "zwakste" soort dan op de "sterkste".

Ik heb supersterke trips gehad op de Hawaiiaanse maar ook op de Mexicaanse. Het maakt op zich gewoon niet zoveel uit welke soort je eet, elke trip is zodanig verschillend dat je beter gewoon bij één soort blijft. Als het effect niet sterk genoeg is, doseer dan iedere keer een 3g meer dan de vorige keer.

De Hawaiiaanse zijn sterker omdat het geen Cubensis zijn maar Copelandia Cyanescens, in die soort zijn de Psilocybine en Psilocine verhoudingen helemaal anders en daar door geeft het een ander (sterker) effect. De verhoudingen in Cubensis soorten liggen zodanig dicht bij elkaar dat je nooit echt het verschil zal merken.

Mijn voorkeur gaat nog altijd naar de Copelandia omdat deze visueler maar ook helderder is, het spijtige is dat het nogal moeilijk is om deze te kweken.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb zelf nooit geloofd in het hele rating systeem. Net als TrippyShit heb ik het meest visuele effect gehad van psylocibe cubensis, die destijds als zwakste werden geclassificeerd. Hawaiiaanse die destijds inderdaad als meest visuele werden verkocht heb ik een vrijwel visual-loze trip van gehad.

Pas geleden heb ik Dragon's Dynamite gebruikt, belachelijk visueel, al heb ik binnen de truffels geen vergelijkings materiaal. Ik denk nog steeds dat mindset en dergelijke veel meer invloed kan hebben dan soort paddestoel of truffel.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er is geen soort meer visueel dan een ander.
De ene soort is gewoon sterker dan de andere.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Er is geen soort meer visueel dan een ander.
De ene soort is gewoon sterker dan de andere.
Klik om te vergroten...
En dus over het algemeen, afhankelijk van de (idd koxbox) verhoudingen psylocibine en psylocine, visueler dan andere soorten.

Maar zoals ik al zei & ook escoban. Ik heb op mexicaanse veel sterkere en visuelere trips gehad dan op hawaiiaanse. Zelfs PS gaven mij een sterkere en visuelere trip. Het blijft een natuurlijk product en behalve aan de potentie van de paddo of truffel dus, heeft ook set/setting er een flinke rol van betekenis in.

Escoban zei:
Pas geleden heb ik Dragon's Dynamite gebruikt, belachelijk visueel,
Klik om te vergroten...
Die bedoelde ik dus voor de TS. Heb ik alleen maar goeie dingen over gehoord en dat ze heel visueel moeten zijn.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oja het zijn trouwens hallucinaties niet hallicunaties.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit mag naar de natuurlijke empathogenen..
c
cubensisLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Oja het zijn trouwens hallucinaties niet hallicunaties.
Klik om te vergroten...

Jah sorry daarvoor, ik ben nogal een superdyslect.

trouwens bedank voor jullie vlotte reacties en ik heb besloten dat ik de hawaiaanse ga kweken want, meer werk is meer voldoening als ze klaar zijn :mrgreen:

peace out

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."