Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia 20 x dosering

Salvia 20 x dosering

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
stannerLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo

ik heb salvia gekocht (20 X) heb al genoeg ervaring en wil nu goed trippen van deze salvia.. maar aangezien het erg duur is ( ik heb maar 1 gram) wil ik wel meteen de juiste dosering hebben.

ik rook het in een bong met storm aansteker. Maar ik wil ook weer niet in een keer teveel roken waardoor het of meteen op is ofzo of ik heel erg bad ga.

Wat raden jullie mij aan?

Bedankt alvast
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zowiezo zou ik eerst beginnen met 0.05/0.10gram. Dan kun je kijken wat het met je doet en dan beslissen om een aantal weken later te verhogen. Een gram salvia 20x is erg potent en ik doe er iig lang mee.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
BT2303 zei:
Zowiezo zou ik eerst beginnen met 0.05/0.10gram. Dan kun je kijken wat het met je doet en dan beslissen om een aantal weken later te verhogen. Een gram salvia 20x is erg potent en ik doe er iig lang mee.
Klik om te vergroten...
Waarom pas een aantal weken later?
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voordat je alles oprookt zonder er iets van te voelen raad ik je aan om even "how to smoke salvia" te googelen en een goede guide te lezen. Het is immers niet de sterkte van het extract dat belangrijk is, maar de manier van roken.

Ervaren Salvia rokers kunnen met een 5 x extract even hard gaan als een 20 x, het zit em allemaal in de techniek.

Als antwoord op je vraag: begin met 1/20 of 1/15 van je gram en kijk wat dat voor je doet.
Succes alvast :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."