Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia stekje

salvia stekje

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik een salvia plantje bestel op azarius zitten er dan foldertjes enz in het pakje of enkel het plantje? ik woon namelijk nog bij mijn ouders en die zullen het wss niet grappig vinden als ze een pakje opendoen en dat zit vol met fotos van bong en pijpjes enz.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij verstuurt Azarius vrijwel nooit reclame mee met de producten.
Je kan als het goed is ook aanvinken dat het discreet verstuurd wordt.

Waarom wil je eigenlijk een salvia stekje? Dat zullen je ouders toch ook wel gaan zien?
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Twilight zei:
Volgens mij verstuurt Azarius vrijwel nooit reclame mee met de producten.
Je kan als het goed is ook aanvinken dat het discreet verstuurd wordt.

Waarom wil je eigenlijk een salvia stekje? Dat zullen je ouders toch ook wel gaan zien?
Klik om te vergroten...
Mijn ouders hebben geen idee wat Salvia is ...ik zou kunnen zeggen dat het een Chili plant is fso
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mushmush biedt het ook aan: http://www.mushmush.nl/?page=begin\\salvia
Ik heb een vermoeden dat zij minder geneigd zijn er onnodige reclame etc bij te doen als ze het naar je opsturen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gaan je ouders zich niet afvragen waarom je zoveel geld uitgeeft aan een plant ? Of doe je dat vaker ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Gelukkig was ik weer serieus.
Klik om te vergroten...

En ik ook.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vraag me ook een beetje af waarom je zo graag een Salvia plantje wilt.
Los van dat het gewoon een mooie plant is kan ik eigenlijk weinig redenen bedenken.
Als je Salvia wilt ervaren kan je namelijk beter een extract kopen.
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Twilight zei:
Ik vraag me ook een beetje af waarom je zo graag een Salvia plantje wilt.
Los van dat het gewoon een mooie plant is kan ik eigenlijk weinig redenen bedenken.
Als je Salvia wilt ervaren kan je namelijk beter een extract kopen.
Klik om te vergroten...
ik zou ook liever het extract kopen maar als ze dat zien hebben ze me meteen door
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon heeeuul goed verstoppen dan.
Je kan ook heus wel dat stekje groot brengen en op de bladeren kauwen, maar dat kan nog wel eens heel vies tegen vallen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
lazy zei:
Twilight zei:
Ik vraag me ook een beetje af waarom je zo graag een Salvia plantje wilt.
Los van dat het gewoon een mooie plant is kan ik eigenlijk weinig redenen bedenken.
Als je Salvia wilt ervaren kan je namelijk beter een extract kopen.
Klik om te vergroten...
ik zou ook liever het extract kopen maar als ze dat zien hebben ze me meteen door
Klik om te vergroten...

En ze gaan zich niet afvragen wat je met die plant gaat doen ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
lazy zei:
Twilight zei:
Ik vraag me ook een beetje af waarom je zo graag een Salvia plantje wilt.
Los van dat het gewoon een mooie plant is kan ik eigenlijk weinig redenen bedenken.
Als je Salvia wilt ervaren kan je namelijk beter een extract kopen.
Klik om te vergroten...
ik zou ook liever het extract kopen maar als ze dat zien hebben ze me meteen door
Klik om te vergroten...
Je bent minderjarig en je woont in BE?

Je kunt het ook via pakje gemak ophalen. Ik heb dat pas gedaan en dat is super chill. Het wordt bezorgd bij een vast punt (een TNT vestiging) die je zelf uitzoekt. Het pakje blijft daar max 7 weken (geloof ik) liggen.

Alleen weet ik niet zeker of de betreffende smartshop dat doet. Ik zou even informeren.

En als je minderjarig ben wil ik je heel graag waarschuwen. Salvia mag dan makkelijk te verkrijgen zijn en legaal, het is een hele harde en verwarrende drug.
Lees je goed in en zorg ervoor dat Salvia legaal blijft. Doe geen domme dingen en vraag om een tripsitter want je kunt in je trip jezelf bezeren of andere nare dingen doen.
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
lazy zei:
Twilight zei:
Ik vraag me ook een beetje af waarom je zo graag een Salvia plantje wilt.
Los van dat het gewoon een mooie plant is kan ik eigenlijk weinig redenen bedenken.
Als je Salvia wilt ervaren kan je namelijk beter een extract kopen.
Klik om te vergroten...
ik zou ook liever het extract kopen maar als ze dat zien hebben ze me meteen door
Klik om te vergroten...
Je bent minderjarig en je woont in BE?

Je kunt het ook via pakje gemak ophalen. Ik heb dat pas gedaan en dat is super chill. Het wordt bezorgd bij een vast punt (een TNT vestiging) die je zelf uitzoekt. Het pakje blijft daar max 7 weken (geloof ik) liggen.

Alleen weet ik niet zeker of de betreffende smartshop dat doet. Ik zou even informeren.

En als je minderjarig ben wil ik je heel graag waarschuwen. Salvia mag dan makkelijk te verkrijgen zijn en legaal, het is een hele harde en verwarrende drug.
Lees je goed in en zorg ervoor dat Salvia legaal blijft. Doe geen domme dingen en vraag om een tripsitter want je kunt in je trip jezelf bezeren of andere nare dingen doen.
Klik om te vergroten...
danku voor de hulp :)
ik heb 2 tripsitters en ben al een heel tijdje aan het lezen over de gevaren en wat het met je doet enz .
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die twee tripsitters kunnen wel thuis blijven hoor, als jij een paar blaadjes Salvia wilt gaan kauwen. Het effect daarvan schijnt weinig voor te stellen. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Twilight zei:
Die twee tripsitters kunnen wel thuis blijven hoor, als jij een paar blaadjes Salvia wilt gaan kauwen. Het effect daarvan schijnt weinig voor te stellen. :P
Klik om te vergroten...

Als hij zijn pakje bestelt op Drientje haar manier, heeft hij wel het extract. En dan is het wel handig als ze aanwezig zijn :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripsitters zijn overrated. Ze zitten daar maar wat te zitten.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Tripsitters zijn overrated. Ze zitten daar maar wat te zitten.
Klik om te vergroten...

Bij sommige mensen is het geen overbodige luxe.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gelukkig was ik weer serieus.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan is het goed. Ik wou het even verduidelijken voor buitenstaanders.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Dan is het goed. Ik wou het even verduidelijken voor buitenstaanders.
Klik om te vergroten...

Ja, natuurlijk. Die begrijpen ons geheime taaltje niet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Juist daarmee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."