01-01-2024, 00:00#2 pawelonius zei: Dus, lekker trippen op het balkon zonder sitter Klik om te vergroten... Ja, vooral op het balkon, en dan liefst op de bovenste verdieping. Nee, even serieus nu Niet op het balkon, in een veilige omgeving, met een tripsitter !