Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPADDO KWEEK SET - Cambodia

PADDO KWEEK SET - Cambodia

55 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb altijd begrepen dat de mexicaanse tot de middenmoot behoort kwa sterkte, althans van de soorten die de smartshops aanboden natuurlijk.

maar twijfel of de mckennaii die ik hier heb liggen een volgende keer een veel sterkere uitwerking zullen hebben. ik heb met 2 vrienden die keer 3 gram pp van verschillende vluchten gegeten en niemand tripte hem echt behoorlijk.
maar goed, time will tell...

hoe zijn die cambodiaanse?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mexicaanse zijn de "lichtste" soort. Cambodiaanse zijn behoorlijk potent.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#3
de kaalkopjes zijn anders in mijn beleving altijd een stuk milder geweest
maar never mind ik zal die cambodiaanse kweekset hierna wel aanschaffen :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
trojan.exe zei:
de kaalkopjes zijn anders in mijn beleving altijd een stuk milder geweest
maar never mind ik zal die cambodiaanse kweekset hierna wel aanschaffen :wave:
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat het een natuurproduct is, de ene keer kan je belachelijk van de wereld zijn van een portie Mexicaanse en een zeer milde trip hebben van een portie Hawaiiaanse en omgekeerd.
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
2 keer geoogst van alle 3 de setjes. Heb al geweldige dingen gezien tot dusver :grin:
Ik heb ong. 10 keren getript (waarvan minimaal de helft op mexicaantjes) van de smartshop en zo goed als ik me kan herinneren slaan deze eigen gekweekte toch een stukje harder in dan die van de SS. Maar dat is inmiddels al wat jaartjes geleden dus kan ook fout zitten :openmouth:

Nu in totaal 920 gram nat van de setjes gehaald. En bij 1 box verschijnen er al weer wat pins. Bedankt voor je hulp kox , alles loopt lekker hier. :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
desiyaboy zei:
Boxen zijn inmiddels binnen :grin: Heb heel het aanrecht etc. schoongemaakt met anti bacterie shizle, en het water in de bakjes gedaan. Er stond per ongelijk bij de eerste box, warme kraan maar k heb besloten hier niks aan te doen (goeie keuze???). Heb ze nu in de doos met de deksel open en dan morgenochtend drop ik ze in de zakken :rock:

Is de tijd van 12 uur echt strikt of gaat het erom dat de bovenkant van de box een goed verspreide witte laag heeft en ik ze dus langer mag laten staan voor betere oogst?? Probeer me in te lezen, filmpjes te kijken maar wil het toch nog maar hier navragen...?? :wave:
Klik om te vergroten...
Als het geen heet water was zal dat niet zoveel kwaad kunnen. Die 12u is een richtlijn. Of je ze nu 10u of 13u laat soaken dat maakt niet zo heel veel uit, maar het beste is niet veel langer want anders ga je ze verzuipen.

Het gaat er vooral om dat het substraat voldoende vocht heeft kunnen opnemen om de groei te kunnen stimuleren en de vochtigheidsgraad op peil te houden.

Oja, voor ik het vergeet. Het beste bedek je de zijkanten van de sets met aluminiumfolie voor je ze in de zak plaatst, zo voorkom je dat er paddenstoelen aan de zijkanten groeien waar je niet bij kan.
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
probeer imageshack.us es schat :) en dan tussen hier%20de%20link te zetten:wink:
btw op welke site kan ik een mooi kweeksetje kopen iemand een idee een goeie prijs - kwaliteit verhouding graag! zou het ook wel es wille doen namelijk :P
komt de postman dat dan aan je deur leveren of stopt hij het id bus of legt hij et ernaast:P want dat is wel belangrijk dat ik dat weet :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxication zei:
probeer imageshack.us es schat :) en dan tussen hier%20de%20link te zetten:wink:
btw op welke site kan ik een mooi kweeksetje kopen iemand een idee een goeie prijs - kwaliteit verhouding graag! zou het ook wel es wille doen namelijk :P
komt de postman dat dan aan je deur leveren of stopt hij het id bus of legt hij et ernaast:P want dat is wel belangrijk dat ik dat weet :grin:
Klik om te vergroten...
Azarius offcourse... http://azarius.net/smartshop/shrooms/grow_boxes/

Hij komt gewoon aan de deur, als je er niet bent stopt hij zo een papier in de bus en kan je het afhalen bij het postpunt dat op het papier vermeldt staat.

Het is zeer discreet verpakt, gewoon een doos zonder iets op.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Intoxication zei:
als ze van die shop ook in belgië leveren dan is 25€ per doos wel heel netjes hoor :P
Klik om te vergroten...
Blijkbaar verzenden ze wel naar België!
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Intoxication zei:
probeer imageshack.us es schat :) en dan tussen hier%20de%20link te zetten:wink:
btw op welke site kan ik een mooi kweeksetje kopen iemand een idee een goeie prijs - kwaliteit verhouding graag! zou het ook wel es wille doen namelijk :P
komt de postman dat dan aan je deur leveren of stopt hij het id bus of legt hij et ernaast:P want dat is wel belangrijk dat ik dat weet :grin:
Klik om te vergroten...

Thnx 4 the tip:wink:
ik heb ze zelf besteld van paddosmartshop.nl. Als je er 3 koopt krijg je ze voor 25 per stuk, das bijna de helft van wat je er bij azarius voor betaalt. Goed zoeken doet wonderen :grin: Bij mij bracht de postbode 'm gewoon tot aan de deur en kreek ik m daar in m'n handen zonder ervoor te hoeven tekenen of wat dan ook.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
desiyaboy zei:
Intoxication zei:
probeer imageshack.us es schat :) en dan tussen hier%20de%20link te zetten:wink:
btw op welke site kan ik een mooi kweeksetje kopen iemand een idee een goeie prijs - kwaliteit verhouding graag! zou het ook wel es wille doen namelijk :P
komt de postman dat dan aan je deur leveren of stopt hij het id bus of legt hij et ernaast:P want dat is wel belangrijk dat ik dat weet :grin:
Klik om te vergroten...

Thnx 4 the tip:wink:
ik heb ze zelf besteld van paddosmartshop.nl. Als je er 3 koopt krijg je ze voor 25 per stuk, das bijna de helft van wat je er bij azarius voor betaalt. Goed zoeken doet wonderen :grin:
Klik om te vergroten...
Maar leveren die ook in België?
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zal volgende keer uit me doppen kijken als ik probeer slim te doen :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
desiyaboy zei:
ik zal volgende keer uit me doppen kijken als ik probeer slim te doen :openmouth:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Ik bedoelde het niet op die manier. Het was maar een vraag, omdat ik weet dat er maar weinig online shops zijn die in België leveren. :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
als ze van die shop ook in belgië leveren dan is 25€ per doos wel heel netjes hoor :P
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
komt er spontaan toch nog iets nuttigs van mijn topicje :sunglasses:

Hier de foto van de 3 doosjes:


ben ongelooflijk aan het kloten met die IMG functie maarja geef een klik zou ik zeggen... :wink:

3 doosjes dus had ik bedacht: De 3 manieren op mijn eerste flush een met water in de zak, een met de verstuiver om de 2/3 dagen en eentje waar ik niet aan zit. Zal ik het water eerst laten koken, afkoelen en spuiten/gieten of de SPA blauw erbij pakken?

Kijken wat eruit komt, jullie horen van me :wave: :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon kraantjeswater gebruiken, niets mis mee.
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moeder is pedagogist dus heb haar water gepikt :grin: Handschoentjes en desinfectant komen ook van moeder af en die gebruik ik ook elke keer als ik de box openmaak..
:smoke:
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zit net te lezen dat ik ze tijdens het 'soaken' in het donker had moeten zetten???? :confused:

Excuses voor de vele vragen maar ik heb me toch stress aan die box jonguh :(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
desiyaboy zei:
Zit net te lezen dat ik ze tijdens het 'soaken' in het donker had moeten zetten???? :confused:

Excuses voor de vele vragen maar ik heb me toch stress aan die box jonguh :(
Klik om te vergroten...
Nee, dat is niet noodzakelijk. Ik heb het nooit gedaan, gewoon op tafel gezet..

Haha, geen probleem daar is dit forum toch voor. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."